Toon posts:

Op zoek naar een apparaat met deze functionaliteiten

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn vader had een simpele DVD-speler en videorecorder, maar deze is helaas overleden en er moet dus een nieuw apparaat aangeschaft worden. Echter hebben wij alletwee helemaal geen verstand van dit soort apparaten. Ik heb al een beetje rondgekeken maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. DVD, Blu-Ray, HD-DVD, Hard disk recorders, NAS, Popcorn Hours... ik weet het echt niet.

Kan daarom iemand mij helpen met voor soort apparaat hij zou moeten aanschaffen? Wat hij ermee wilt is wel vrij duidelijk.

- DVD's afspelen (videobanden heeft hij laatst allemaal weggegooid, dus dat hoef niet meer :P);
- Blu-Ray afspelen (van wat ik heb begrepen is dit de opvolger van DVD, en is HD-DVD niet relevant? is dit correct?)
- Televisie opnemen. Ik weet niet precies hoe of wat,... met hard disk, of DVD, ofzo... maar in ieder geval geen videobanden.

Voor de rest hoeft het niet echt veel anders te doen. Geen computers aansluiten, downloaden of wat dan ook, is allemaal niet nodig.

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje in kunnen sturen. :-)

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-02 19:40
DVD/Blu ray recorder heb je dan nodig.
voorkeur voor een bepaald merk ? en wat is je budget ?

Verwijderd

Topicstarter
Ghostface9000 schreef op zondag 11 april 2010 @ 17:04:
DVD/Blu ray recorder heb je dan nodig.
voorkeur voor een bepaald merk ? en wat is je budget ?
Bedankt voor je reactie. Ik heb echt helemaal geen voorkeur voor merk, en ik heb geen idee wat dit soort apparaten kosten, eigenlijk. 200 euro? 300? Het kost zoveel als dat het kost, laten we maar zeggen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Toch maar even een "bump", want ik zit nog steeds met dit probleem.

Ik heb al een beetje bij de Media Markt gekeken, maar daar kon ik niet echt iets vinden. Ook op vergelijk.nl gekeken, en de enige die ze daar hebben kostten zo'n 800 tot 1000 euro. Ik kan mij toch niet voorstellen dat die dingen echt zo veel kosten.

Als een Hard Disk recorder 150 euro is en een Blu Ray speler 150 euro, en je voegt ze samen (bij wijze van spreken) dan zou je toch voor 250 euro wel klaar moeten zijn? Misschien is het dan de beste oplossing om twee losse apparaten te kopen?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

D4NG3R

kiwi

:)

Je zult (zoals gezegt) een Blu-ray speler + Recorder moeten hebben.
Maar wat wil je gaan opnemen? HDTV, of gewoon Analoog (kabel)?

Zoiets?
http://www.modern.nl/wink...20400&utm_campaign=Kelkoo
BR-Speler + 160Gb HDD Recorder (Blu-ray spelers kunnen allemaal ook gewoon DVD aan)
€289,-

offtopic:
Ik denk dat dit draadje thuishoort in het Shopping forum trouwens ;)

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 03-05-2010 21:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R NL schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:30:
Je zult (zoals gezegt) een Blu-ray speler + Recorder moeten hebben.
Maar wat wil je gaan opnemen? HDTV, of gewoon Analoog (kabel)?

Zoiets?
http://www.modern.nl/wink...20400&utm_campaign=Kelkoo
BR-Speler + 160Gb HDD Recorder (Blu-ray spelers kunnen allemaal ook gewoon DVD aan)
€289,-

offtopic:
Ik denk dat dit draadje thuishoort in het Shopping forum trouwens ;)
Gewoon anologe TV, want HDTV heeft m'n vader niet echt. Maakt dat nog heel veel uit (als in, als er toch een keer HDTV zou komen, dan moet er een andere aangeschaft worden)?

Degene die je linkt ziet er inderdaad wel uit alsof dat die precies doet wat hij wilt! Wat gek dat ik die via verschillende vergelijkingssites dan niet heb kunnen vinden.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

D4NG3R

kiwi

:)

^
Tjah.. als je de bodem van de pan wilt bereiken, zul je toch even goed moeten zoeken!

Of gewoon de tweakers pricewatch gebruiken :9

pricewatch: LG RHT497H

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 21:12
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:15:
Hallo allemaal,

Mijn vader had een simpele DVD-speler en videorecorder, maar deze is helaas overleden en er moet dus een nieuw apparaat aangeschaft worden. Echter hebben wij alletwee helemaal geen verstand van dit soort apparaten. Ik heb al een beetje rondgekeken maar ik kan door de bomen het bos niet meer zien. DVD, Blu-Ray, HD-DVD, Hard disk recorders, NAS, Popcorn Hours... ik weet het echt niet.

Kan daarom iemand mij helpen met voor soort apparaat hij zou moeten aanschaffen? Wat hij ermee wilt is wel vrij duidelijk.

- DVD's afspelen (videobanden heeft hij laatst allemaal weggegooid, dus dat hoef niet meer :P);
- Blu-Ray afspelen (van wat ik heb begrepen is dit de opvolger van DVD, en is HD-DVD niet relevant? is dit correct?)
- Televisie opnemen. Ik weet niet precies hoe of wat,... met hard disk, of DVD, ofzo... maar in ieder geval geen videobanden.

Voor de rest hoeft het niet echt veel anders te doen. Geen computers aansluiten, downloaden of wat dan ook, is allemaal niet nodig.

Ik hoop dat jullie mij hier een beetje in kunnen sturen. :-)
Rondkijken kan altijd, maar heb je je al een beetje ingelezen?

Lees eens het blaadje van de Mediamarkt, daar staat altijd uitleg in simpele taal over de beschikbare apparaten.

En Wikipedia is samen met Google je vriend. Zoeken op HDTV en BluRay levert je veel info op.

Succes

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Aanschaftopics zijn nog steeds niet toegestaan op GoT.
Het algemeen beleid

Dit topic gaat dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.