Beste Tweakers,
ik vermoed dat mijn grafische kaart kapot is. Ik open dit topic omdat ik hoop dat iemand van jullie hier mij kan vertellen dat dit te verhelpen is:
Systeem
Het gaat om een SonyVaio laptop: VGN-FZ21S
-Intel Core2Duo T7500
-GeForce 8600M GS
-Extern scherm: Samsung P2370
Probleem
Overal op het scherm staan roze en/of groene strepen. (Ook tijdens bootproces, ook op extern scherm)
Wanneer gebeurd?
Ik was Nokia Ovi Suite aan het installeren, hoewel ik vermoed dat dit weinig te maken heeft met het probleem. Ik heb de laptop deze morgen net geformatteerd, had geen enkel probleem tot nu toe.
Mijn laptop liep volledig vast, fan ging naar 100% (op gehoor gebaseerd) en een vervormd geluid door de speakers.
Ik moet hierbij vertellen dat ik vanmorgen na het formatteren de laatste drivers van laptopvideo2go gehaald heb. (zijnde 197.25)
Wat heb ik al gedaan?
-Computer een "hard" reset gegeven.
-Foto's genomen met gsm (zie hieronder)
-In apparaatbeheer heb ik de grafische kaart uitgeschakeld.
-Alle externe apparaten (extern scherm via hdmi, harde schijf, luidsprekers) losgekoppeld.
Foto's

Opgelost?
Terwijl ik dit zat te typen (op 800x600 resolutie
) heeft de grafische kaart zich precies "gereset", en alle groene strepen zijn weg.
Valt er te verwachten dat dit nog voorkomt of is dit eenmalig?
Wat ik nog van plan ben te doen:
-temperaturen grafische kaart in de gaten houden...
ik vermoed dat mijn grafische kaart kapot is. Ik open dit topic omdat ik hoop dat iemand van jullie hier mij kan vertellen dat dit te verhelpen is:
Systeem
Het gaat om een SonyVaio laptop: VGN-FZ21S
-Intel Core2Duo T7500
-GeForce 8600M GS
-Extern scherm: Samsung P2370
Probleem
Overal op het scherm staan roze en/of groene strepen. (Ook tijdens bootproces, ook op extern scherm)
Wanneer gebeurd?
Ik was Nokia Ovi Suite aan het installeren, hoewel ik vermoed dat dit weinig te maken heeft met het probleem. Ik heb de laptop deze morgen net geformatteerd, had geen enkel probleem tot nu toe.
Mijn laptop liep volledig vast, fan ging naar 100% (op gehoor gebaseerd) en een vervormd geluid door de speakers.
Ik moet hierbij vertellen dat ik vanmorgen na het formatteren de laatste drivers van laptopvideo2go gehaald heb. (zijnde 197.25)
Wat heb ik al gedaan?
-Computer een "hard" reset gegeven.
-Foto's genomen met gsm (zie hieronder)
-In apparaatbeheer heb ik de grafische kaart uitgeschakeld.
-Alle externe apparaten (extern scherm via hdmi, harde schijf, luidsprekers) losgekoppeld.
Foto's

Opgelost?
Terwijl ik dit zat te typen (op 800x600 resolutie
Valt er te verwachten dat dit nog voorkomt of is dit eenmalig?
Wat ik nog van plan ben te doen:
-temperaturen grafische kaart in de gaten houden...