Toon posts:

Info voetbalclub op scherm in kantine

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn eerst post op het forum ::P

Het "probleem" ; we willen bij ons in de voetbalkantine een systeem neerzetten zodat we informatie / standen van de elftallen kunnen laten zien op het scherm wat er al hangt. nu is mijn vraag , hoe kan ik dit het beste doen ?
het moet makkelijk zijn om de info aan te passen (iederen moet het kunnen doen ).
Is het het beste om een apart systeem neer te zetten waar je iets van powerpoint op knalt en dit gewoon aansluiten op het scherm ? of hebben jullie betere ideeën ?

Alvast bedankt,
grtz. Techcom

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-11 17:10
Op mijn vorige school werd de roosterinfo getoond op schermen die hun info van de website haalden. Je kan met Wordpress een website in elkaar zetten, dat kan iedereen makkelijk aanpassen, en op het scherm een fullscreen versie van die website tonen, scriptje maken wat om de minuut refreshed. Firefox heeft een plugin die automatisch om de zoveel tijd refreshed. Voor een PPP moet je toch de presentatie onderbeken om de aanpassingen door te voeren, afaik.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:53
Misschien kan je met de zoekwoorden 'narrowcasting software' wat leuks vinden op google? Vast wel iets moois open-source wat bijvoorbeeld door middel van RSS of iets dergelijks wat standen kan ophalen.