Ik ben al enkele dagen aan het zoeken naar een analoge tv tuner kaart maar heb toch nog wat vragen.
Ik vind erg weinig duidelijke/ complete reviews die al mijn vragen beantwoorden.
De topics op tweakers over die kaarten zijn ook al redelijk verouderd en gaan dan bijvoorbeeld niet over win 7.
Om te beginnen moet het een pci x1 kaart zijn of moet via usb werken.
De kaart moet werken onder Windows 7 x64 en media center en PAL signaal ontvangen.
En een beetje redelijke kwaliteit geven natuurlijk.
Tot nu toe heb ik de volgende kaarten geselecteerd
- Asus My Cinema-PE6300
- Asus My Cinema-PE6200
- Hauppauge WinTV HVR-1700 PCI-e MCE kit
- Hauppauge WinTV HVR-2200 PCI-e
- Hauppauge WinTV HVR-900 DVB-T Stick (usb)
Heeft iemand ervaring met 1 van bovenstaande kaarten of kan iemand mij vertellen of ze werken onder mediacenter win 7 x64 ? Ik wil gewoon niets kopen die dan uiteindelijk niet werkt omdat er geen drivers voor beschikbaar zijn ofzo.
Hebben jullie nog opmerkingen of tips ?
Ik vind erg weinig duidelijke/ complete reviews die al mijn vragen beantwoorden.
De topics op tweakers over die kaarten zijn ook al redelijk verouderd en gaan dan bijvoorbeeld niet over win 7.
Om te beginnen moet het een pci x1 kaart zijn of moet via usb werken.
De kaart moet werken onder Windows 7 x64 en media center en PAL signaal ontvangen.
En een beetje redelijke kwaliteit geven natuurlijk.
Tot nu toe heb ik de volgende kaarten geselecteerd
- Asus My Cinema-PE6300
- Asus My Cinema-PE6200
- Hauppauge WinTV HVR-1700 PCI-e MCE kit
- Hauppauge WinTV HVR-2200 PCI-e
- Hauppauge WinTV HVR-900 DVB-T Stick (usb)
Heeft iemand ervaring met 1 van bovenstaande kaarten of kan iemand mij vertellen of ze werken onder mediacenter win 7 x64 ? Ik wil gewoon niets kopen die dan uiteindelijk niet werkt omdat er geen drivers voor beschikbaar zijn ofzo.
Hebben jullie nog opmerkingen of tips ?
[ Voor 7% gewijzigd door Ghostface9000 op 11-04-2010 15:53 ]