[Powerpoint] Video invoegen *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zit nu een beetje met een probleem. Ik heb een Powerpoint 2007 presentatie (ik draai 2007 zelf ook) en moet een video invoegen. Deze heb ik al en zit al ingevoegd en speelt perfect, maar het filmpje is 17mb en de powerpoint is opgeslagen nog geen 2mb. Hoe zorg ik ervoor dat dat filmpje erin blijft dat ik hem ook probleemloos op de laptop van een docent kan afspelen?

Met vriendelijke groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje in de zelfde map zetten als de presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik hem dan ook weer opnieuw invoegen (dat hij dan wel in dezelfde dir zit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liqued
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 15:21
Verwijderd schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:57:
Moet ik hem dan ook weer opnieuw invoegen (dat hij dan wel in dezelfde dir zit)?
Ja, anders dat blijft de link fout staan en probeert hij deze steeds te openen vanaf de oude locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:54
Powerpoint linkt slechts de player naar het filmpje toe. Hij slaat het niet echt in de powerpoint op, al lijkt dit wel zo. Wat je het beste kan doen is inderdaad een mapje aanmaken voor je powerpoint waar je ook je filmpje in zet, zodat de link niet verandert word. En als je de pp op een usb stikje zet moet het filmpje dus ook op het usb stikje, en vergeet dan niet vat te voren nog even te kijken of alles werkt! Dit gaat namelijk heel vaak fout.