meerdere flash geintegreerde webpages en zelfde files

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Corona_
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05-2023
Beste mensen,

ik heb een klein probleem, misschien dat iemand mij op weg kan helpen.

In photoshop zit er een plugin om heel makkelijk een fotogallery's te maken, je kent het wel geef destination folder en voila er is een flash webpagina.

Nu ik in dreamweaver pagina's aan elkaar aan koppelen ben kom ik op het volgende probleem:

ik heb meer dan 1 foto gallery, maar de bestanden die per gallery eruit komen, komen er met dezelfde bestandsnaam eruit ("viewer.swf", "flashobject.js" en "gallerydata.xml"), dus dan kloppen de verwijzingen niet meer.

Iemand ervaring daarmee of iemand een misschien een oplossing?

met vriendelijke groet,

Philippe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
_Corona_ schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:36:
ik heb meer dan 1 foto gallery, maar de bestanden die per gallery eruit komen, komen er met dezelfde bestandsnaam eruit ("viewer.swf", "flashobject.js" en "gallerydata.xml")
Al eens geprobeerd de inhoud van die .xml bestanden in 1 bestand te stoppen :?
_Corona_ schreef op zondag 11 april 2010 @ 12:36:
dus dan kloppen de verwijzingen niet meer.
Dus dan fix je die verwijzingen toch :?

Ik mis eigenlijk nogal een wagonlading eigen inzet en dat is toch wel een vereiste hier op GoT (zie onze Quickstart). Zo mis ik wat je zelf al hebt geprobeerd/gezocht/gevonden etc. Dus gelieve eens een poging te ondernemen en mocht je tegen concrete zaken aan lopen dan horen we dat alsnog graag.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij