Een probleem waar ik me de laatste tijd behoorlijk aan kan ergeren; ik kan geen gemaakte foto's met mijn iPhone uploaden. Zijn er mensen die weten of het met OS4 wel zou kunnen?
Je bedoelt met Safari? Dat kan in beta 1 in ieder geval nog niet. Wel kun je met Apps foto's uploaden.
Hoe bedoel je met Apps? Is dat een bepaalde 'app'?
Ja ik bedoel via Safari, als je ergens aan het surfen bent op je iPhone dat je bv; een foto kan uploaden naar imageshack.us of tinypic.com
Ja ik bedoel via Safari, als je ergens aan het surfen bent op je iPhone dat je bv; een foto kan uploaden naar imageshack.us of tinypic.com
Download de imageshack app? Dan ben je klaar geloof ik.
Welles
Je hebt zo en zo een flickr-app, waarmee je foto's kan uploaden, misschien is dat er voor imageshack ofzo ook wel.
Als je op je iPhone naar flickr.com surft en daar inlogt zul je ook alleen de mogelijkheid om het te uploaden via e-mail aantreffen. Onderaan de pagina staat trouwens een link naar de iPhone app die wel kan uploaden. En dat geldt eigenlijk voor alle andere sites en uploadmogelijkheden: je zult echt moeten uitwijken naar een app voor de iPhone om dit te kunnen doen. Dit komt doordat je niet zomaar bij het filesystem van iPhone OS kan komen, iets wat in versie 4.0 niet zal veranderen.
Ik vraag me alleen af welk nut het heeft om bij het surfen images te uploaden naar een site. Dat klinkt alsof je bestaande images elders neer wilt zetten. Is het dan niet gewoon beter om de url te kopiëren en die bijv. per e-mail te versturen?
Ik vraag me alleen af welk nut het heeft om bij het surfen images te uploaden naar een site. Dat klinkt alsof je bestaande images elders neer wilt zetten. Is het dan niet gewoon beter om de url te kopiëren en die bijv. per e-mail te versturen?
Yop, op een hoop apps kan dit.
Ook met de hyves app trouwens.
Ook met de hyves app trouwens.
Lang geen reactie gegeven in det topic omdat ik nog geen iOS4 gebruikte maar toch nog erg benieuwd of er al iets is veranderd; heb uren gezocht op google naar een oplossing.
Het zit namelijk zo. Ik heb een eigen website en daar laten vrienden/familie berichten achter en vanaf je eigen computer kan je er ook foto's uploaden, allemaal super handig maar via de iPhone is het 'upload' balkje grijs en kan ik niets uploaden.
Is het al mogelijk om vanuit safari(/firefox?) een foto te uploaden?
Het zit namelijk zo. Ik heb een eigen website en daar laten vrienden/familie berichten achter en vanaf je eigen computer kan je er ook foto's uploaden, allemaal super handig maar via de iPhone is het 'upload' balkje grijs en kan ik niets uploaden.
Heb het even kort geprobeerd met m'n telefoon op tinypic, krijg ook een grijze knop. Ik weet vrij (eigelijk 100%) zeker dat het alleen mogelijk is met een applicatie en niet via een browser. Firefox is overigens niet beschikbaar binnen iOS 1 t/m 4. Ik verwacht het ook niet dat dit nog gaat veranderen, de enige oplossing is zelf een applicatie schrijven voor de je iOS.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:04:
Lang geen reactie gegeven in det topic omdat ik nog geen iOS4 gebruikte maar toch nog erg benieuwd of er al iets is veranderd; heb uren gezocht op google naar een oplossing.
Ik heb het overigens getest met iOS4.
Pagina: 1