Beste medetweakers en apple-eigenaren,
Ik sta op het punt om naar Rotterdam af te reizen om mijn Macbook pro ter reparatie aan te bieden. Ik heb namelijk sinds kort vier strepen in mijn beeldscherm zitten (2 blauwe en 2 rode). Nu was ik op GoT aan het zoeken naar een reparatie-ervaringen-topic m.b.t. Apple producten om te kijken hoelang zo'n reparatie ongeveer zou duren. Helaas heb ik zo'n topic niet kunnen vinden, dus dan maar zelf aanmaken.
Als je je ervaring van een reparatie wilt delen, geef dan alsjeblieft in ieder geval de volgende informatie:
Reparateur:
Wanneer:
Product:
Aanschafdatum: (maand/jaar)
Aanschafwinkel:
Probleem:
Kosten/Garantie/Apple Care:
Hoelang:
Mening over de verleende service:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS begint;
Reparateur: iFactors Lijnbaan Rotterdam
Wanneer: april 2010
Product: Macbook Pro 15 inch
Aanschafdatum: augustus 2009
Aanschafwinkel: Online Apple Store
Probleem: Vier verticale strepen/defecte pixels in mijn scherm. 2 rode en 2 blauwe.
Kosten: nog niet bekend, maar nog geen jaar oud dus ik ga ervanuit dat het gratis is
Hoelang: nog niet bekend, hoop hem uiterlijk 2 weken kwijt te zijn....
Ervaring: ook nog niet bekent
Ik sta op het punt om naar Rotterdam af te reizen om mijn Macbook pro ter reparatie aan te bieden. Ik heb namelijk sinds kort vier strepen in mijn beeldscherm zitten (2 blauwe en 2 rode). Nu was ik op GoT aan het zoeken naar een reparatie-ervaringen-topic m.b.t. Apple producten om te kijken hoelang zo'n reparatie ongeveer zou duren. Helaas heb ik zo'n topic niet kunnen vinden, dus dan maar zelf aanmaken.
Als je je ervaring van een reparatie wilt delen, geef dan alsjeblieft in ieder geval de volgende informatie:
Reparateur:
Wanneer:
Product:
Aanschafdatum: (maand/jaar)
Aanschafwinkel:
Probleem:
Kosten/Garantie/Apple Care:
Hoelang:
Mening over de verleende service:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TS begint;
Reparateur: iFactors Lijnbaan Rotterdam
Wanneer: april 2010
Product: Macbook Pro 15 inch
Aanschafdatum: augustus 2009
Aanschafwinkel: Online Apple Store
Probleem: Vier verticale strepen/defecte pixels in mijn scherm. 2 rode en 2 blauwe.
Kosten: nog niet bekend, maar nog geen jaar oud dus ik ga ervanuit dat het gratis is
Hoelang: nog niet bekend, hoop hem uiterlijk 2 weken kwijt te zijn....
Ervaring: ook nog niet bekent
[ Voor 10% gewijzigd door Backpacker op 11-04-2010 18:32 . Reden: kleine update op aanraden van MacCookie ]
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.