Toon posts:

[forum/feat]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lieve devvers ;P

als ik op het forum surf is het eerste wat ik altijd doe kijken naar de actieve topics.
Het jammere hieraan is alleen dat de knop voor actieve topics per subforum altijd weer verstop zit in het submenu van het forum. dus vanaf de index is het weer een klik extra.

is het niet handiger als er, op de forum index, naast het subforum een linkje staat om alle actieve topics te zien:

dus dat je dan de categorieen ziet:
Spielerij: Actieve topics [<--linkje]
-hardware en spielerij algemeen
-etc
-ect

Consumentenelektronica: actieve topics
-Audio en HiFi
-etc
-etc

groet.

Verwijderd

en ik zou graag een optie te zien om in 1 overzicht alle nieuwe posts te zien, in topics waarin je actief bent.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:53:
en ik zou graag een optie te zien om in 1 overzicht alle nieuwe posts te zien, in topics waarin je actief bent.
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/69767/topics en let op de topics met gekleurde mapjes ervoor?

{signature}

Verwijderd

ik wil de posts zelf (direct) zien...zodat ik ze niet allemaal een voor een hoef af te gaan om te zien of er nog wat interessants is gepost waar op ik moet reageren...zoals ik zei: ik wil gewoon in 1 opslag alle niieuwe replies kunnen zien sinds m'n laatste bezoek (niet de actieve topics zelf).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 22:03 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:52:
lieve devvers ;P

als ik op het forum surf is het eerste wat ik altijd doe kijken naar de actieve topics.
Het jammere hieraan is alleen dat de knop voor actieve topics per subforum altijd weer verstop zit in het submenu van het forum. dus vanaf de index is het weer een klik extra.
Kun je niets met het forumfilter (bij je voorkeuren)? Daarmee kun je aanpassen wat je in de Algemene Active topics lijst ziet.

Niet helemaal wat je zoekt, maar je hebt dan wel je favoriete fora / categorieën in één overzicht. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Xander op 10-04-2010 22:07 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Xander schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 22:05:
[...]

Kun je niets met het forumfilter (bij je voorkeuren)? Daarmee kun je aanpassen wat je in de Algemene Active topics lijst ziet.

Niet helemaal wat je zoekt, maar je hebt dan wel je favoriete fora / categorieën in één overzicht. :)
het gaat mij ook niet per definitie dat het niet "kan" momenteel klik ik gewoon eerst op (bijv) spielerij, krijg ik het subforum en dan de link met "alle actieve topics". Het zou IMHO alleen gewoon "handiger" zijn als het op de indexpagina al staat (die link dan)

Zie btw dat ik vergeten ben mijn topictitel af te maken 8)7 excuses
Pagina: 1