Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:44:
Ik heb een probleem na het installeren van iphone os 4.0 op mijn 3gs. zonder eerst ff te kijken wat nodig was om het te installeren heb ik hem er op gezet en nu blijf ik de vraag krijgen als ik hem wil actieveren dat ik developer moet zijn van apple a 100 euro. Maar nou vroeg ik mij af of er nog een andere mogelijkheid is om dit probleem op telossen. heb ook al geprobeerd te downgraden naar 3.1.2 maar dit lukt ook niet
alvast bedankt
Je kan
3 dingen doen!
1. Je aanmelden als iPhone Developer voor $99,- p/jaar. Zodra de officiële versie van OS 4.0 er is heb je dit dev. account niet meer nodig
---------------
2. Je kan downgraden naar OS 3.1.3. Maar dan heeft je 3GS nog de baseband van OS 4.0. Of je iPhone 3GS daar mee op kan gaan weet ik niet...
1. Restore naar 3.1.3 via iTunes ALT(Mac) / SHIFT(Win) + klikken op RESTORE
2. iTunes geeft een foutmelding na het voltooien van de restore
3. Download BlackRa1n
4. Terwijl je iPhone is aangesloten op je computer Blackra1n starten.
5. iPhone blijft een zwart scherm houden...
6. Herstart de iPhone geforceerd dmv. de POWER + HOME knop ingedrukt te houden totdat je een Apple logo ziet.
7. Klaar....
Met bovenstaande methode heb ik succesvol mijn
iPhone 3G(niet S) gedowngrade naar 3.1.3.
---------------
3. Je kan je op onderstaand adres aanmelden en je laten registreren bij een developer die jou als BETA tester activeert, zodat je alsnog gebruikt kan maken van OS 4.0. Dan zal je OS 4.0 moeten draaien totdat deze officieel uit komt deze zomer.
http://dev.macgeekblog.com