iPhone OS 4.0 geïnstalleerd zonder developer te zijn

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem na het installeren van iphone os 4.0 op mijn 3gs. zonder eerst ff te kijken wat nodig was om het te installeren heb ik hem er op gezet en nu blijf ik de vraag krijgen als ik hem wil actieveren dat ik developer moet zijn van apple a 100 euro. Maar nou vroeg ik mij af of er nog een andere mogelijkheid is om dit probleem op telossen. heb ook al geprobeerd te downgraden naar 3.1.2 maar dit lukt ook niet
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 20:44:
Ik heb een probleem na het installeren van iphone os 4.0 op mijn 3gs. zonder eerst ff te kijken wat nodig was om het te installeren heb ik hem er op gezet en nu blijf ik de vraag krijgen als ik hem wil actieveren dat ik developer moet zijn van apple a 100 euro. Maar nou vroeg ik mij af of er nog een andere mogelijkheid is om dit probleem op telossen. heb ook al geprobeerd te downgraden naar 3.1.2 maar dit lukt ook niet
alvast bedankt
Je kan 3 dingen doen!

1. Je aanmelden als iPhone Developer voor $99,- p/jaar. Zodra de officiële versie van OS 4.0 er is heb je dit dev. account niet meer nodig

---------------

2. Je kan downgraden naar OS 3.1.3. Maar dan heeft je 3GS nog de baseband van OS 4.0. Of je iPhone 3GS daar mee op kan gaan weet ik niet...

1. Restore naar 3.1.3 via iTunes ALT(Mac) / SHIFT(Win) + klikken op RESTORE
2. iTunes geeft een foutmelding na het voltooien van de restore
3. Download BlackRa1n
4. Terwijl je iPhone is aangesloten op je computer Blackra1n starten.
5. iPhone blijft een zwart scherm houden...
6. Herstart de iPhone geforceerd dmv. de POWER + HOME knop ingedrukt te houden totdat je een Apple logo ziet.
7. Klaar....

Met bovenstaande methode heb ik succesvol mijn iPhone 3G(niet S) gedowngrade naar 3.1.3.

---------------

3. Je kan je op onderstaand adres aanmelden en je laten registreren bij een developer die jou als BETA tester activeert, zodat je alsnog gebruikt kan maken van OS 4.0. Dan zal je OS 4.0 moeten draaien totdat deze officieel uit komt deze zomer.

http://dev.macgeekblog.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie ik ga eerst maar is optie 3 proberen en anders kan ik altijd nog iets ander proberen
Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
In aanvulling op 3: iedere geregistreerde iPhone developer kan de id van jouw iPhone laten registreren als development device. Dus je kunt mogelijk op meer plekken terecht dan alleen de genoemde link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:44
Het hele OS wordt normaal dan toch niet geinstalleerd? Bij mij ging hij voor de installatie contact zoeken met de Apple servers. Was dat er niet, dan ging hij ook niet verder.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Huh? Wacht even, waarom zou je OS4 installeren als je geen developer bent (1) en als je blijkbaar wist hoe je eraan kon komen, wist je neem ik aan ook af van deze beperking (2)? Anders ben je wel heel gewaagd bezig geweest ja.

Ik ben developer, maar zal je nooit als beta-tester registreren, sorry, ik heb namelijk niet voor niets een agreement getekend bij Apple en verwacht dat dit soort acties niet geliefd zullen zijn... zoals ze dat overigens bij mijzelf ook niet zijn. Je hebt zelf de keuze gemaakt om dit te doen en ik wens je veel sterkte met het recht zetten hiervan, anders heb je gewoon echt pech ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
vgroenewold schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 23:13:
Huh? Wacht even, waarom zou je OS4 installeren als je geen developer bent (1) en als je blijkbaar wist hoe je eraan kon komen, wist je neem ik aan ook af van deze beperking (2)? Anders ben je wel heel gewaagd bezig geweest ja.

Ik ben developer, maar zal je nooit als beta-tester registreren, sorry, ik heb namelijk niet voor niets een agreement getekend bij Apple en verwacht dat dit soort acties niet geliefd zullen zijn... zoals ze dat overigens bij mijzelf ook niet zijn. Je hebt zelf de keuze gemaakt om dit te doen en ik wens je veel sterkte met het recht zetten hiervan, anders heb je gewoon echt pech ben ik bang.
Ik moet toegeven, ik sluit me hier eigenlijk bij aan.. ik heb ook een Dev licentie en ik krijg geregeld de vraag of iemand zijn device bij mij kan registeren. Vaak gaat het dan zelfs nog om een gejailbreaked device. Wat ze even vergeten is dat ik licentie voorwaarden heb moeten tekenen, als ze erachter komen dat 1 van mijn ontwikkel apparaten of test apparaten gebreaked is trekken ze mijn licentie in en krijg ik hem ook niet meer opnieuw...

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Los daarvan zou ik OS 4.0 nog helemaal niet installeren (heeft topicstarter verder niets aan, maar anderen wellicht wel), veel te buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was gewoon benieuwd hoe os 4 zou werken en dus niet eerst gekeken dat mijn iphone geregistreerd moet zijn bij een developer. Maar het is uiteindelijk gelukt met die genoemde website en tot nu toe vind ik os 4 erg goed werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of OS 4 te jailbreaken is? Als ik os4 op mijn iPod touch zet kan ik d.m.v een hack of zo ook multitasking hebben. ( daar las ik pas iets over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:44:
Weet iemand of OS 4 te jailbreaken is? Als ik os4 op mijn iPod touch zet kan ik d.m.v een hack of zo ook multitasking hebben. ( daar las ik pas iets over)
Lees eens de reacties boven je. Developers zullen je dat niet in dank afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Good Fella schreef op maandag 12 april 2010 @ 15:49:
[...]

Developers zullen je dat niet in dank afnemen.
Waarom zou het een developer (zoals ikzelf) iets kunnen schelen wat iemand anders met zijn iPod Touch of iPhone doet? Van mij krijgt hij geen registratie, maar als hij dat via iemand anders wel weet te krijgen zal mij dat een worst zijn. Denk alleen dat hij weinig antwoord en/of hulp krijgt van developers hier (inclusief ikzelf), om redenen die hierboven al worden aangegeven (o.a. NDA).
Pagina: 1