Windows 7 Realtek frontpanel probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Tweakers,

heb sinds gisteren mijn systeem omgebouwd naar een CM Storm Scout. Nu zit ik met het volgende probleem.

Had de laatste Realtek drivers geinstalleerd en me frontpanel werd totaal niet gedetecteerd. Daarna ze eraf gegooid en wat oudere ( van de asus site zelf ) erop gezet. Nu als ik een jack-in erin doe van me headset worden ze wel gevonden maar vallen ook meteen weer weg.

Als ik dan de automatische detectie uitschakel en me boxen uitschakel werkt me frontpanel dus wel gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Dat had ik ook met mijn oude CM690, bleek dat het panel gewoon niet helemaal goed was. Heb uiteindelijk een nieuw paneel besteld via de CM shop voor een paar euro en mijn problemen waren opgelost.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Tja dan moet ik het hele boven paneel vervangen, atm geen zin noch tijd in :P dus dan maar achterin en paar keer extra achter me pc lopen om te switchen tussen boxxen/headset.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Dat was idd hetzelfde bij de CM690, je moet inderdaad het hele bovenpaneel eraf halen. je gaat je er vanzelf een keer dusdanig aan irriteren dat je hem alsnog uit elkaar haalt ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Heb inmiddels een nieuwe gekregen van Coolermaster ( woon er 20 min vandaan )

Probleem opgelost ;)