Hoi,
ik ben nieuw hier op het forum ik heb mij ingescheven omdat ik een probleem heb met mijn modem of pc
hier hoop ik op jullie hulp alvast bedankt
Ik heb een glasvezel abbo van concept ICT 50mbit, 50up 50down
ik wil een half-life source server maken hiervoor moet ik poorten opzetten
Ik heb een Genexis modem (http://www.glasvezel.nu/n...g-van-glasvezel-zijn-werk)
Ik dacht dat standaard alle porten open staan als je geen router/firewall hebt draaien maar als ik via diverse port check site's kijk of de juiste porten open staan staat er dat alles close is
ik heb windows 7 x64 hier heb ik van de firewall uitgezet en Defender
ik draai geen virus scanner ook niet geinstalleerd geweest
ook met geprobeerd (die heb ik geinstalleerd) windows 2003 server r2 x64. De IP filter enable gezet en alle porten hierin opengezet (microsoft site gevolgd hiervoor)
Via linux ubuntu 9.10 geprobeerd <-- hier heb ik niks ingesteld
wat ik ook probeer ik krijg de porten niet open en ik kan ook niet in de modem komen. Concept ICT gebeld en hun zeggen dat dat niet kan van hun kant.. na veel aandringen gaan ze de net provider vragen BBNET
wat zou het kunnen zijn? ligt het toch aan mijn PC? of aan de modem?
ik ben nieuw hier op het forum ik heb mij ingescheven omdat ik een probleem heb met mijn modem of pc
hier hoop ik op jullie hulp alvast bedankt
Ik heb een glasvezel abbo van concept ICT 50mbit, 50up 50down
ik wil een half-life source server maken hiervoor moet ik poorten opzetten
Ik heb een Genexis modem (http://www.glasvezel.nu/n...g-van-glasvezel-zijn-werk)
Ik dacht dat standaard alle porten open staan als je geen router/firewall hebt draaien maar als ik via diverse port check site's kijk of de juiste porten open staan staat er dat alles close is
ik heb windows 7 x64 hier heb ik van de firewall uitgezet en Defender
ik draai geen virus scanner ook niet geinstalleerd geweest
ook met geprobeerd (die heb ik geinstalleerd) windows 2003 server r2 x64. De IP filter enable gezet en alle porten hierin opengezet (microsoft site gevolgd hiervoor)
Via linux ubuntu 9.10 geprobeerd <-- hier heb ik niks ingesteld
wat ik ook probeer ik krijg de porten niet open en ik kan ook niet in de modem komen. Concept ICT gebeld en hun zeggen dat dat niet kan van hun kant.. na veel aandringen gaan ze de net provider vragen BBNET
wat zou het kunnen zijn? ligt het toch aan mijn PC? of aan de modem?