• Jeroen hofman
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-01 14:39
Hallo, allemaal
ik heb wat hulp nodig
wil wat gaan experimenteren met een server ben nog een noop!!
Kan een Acer Altos R510 kopen ,maar weet niet veel van server's, en of dit een goede keuze is
wil hem later gebruiken als webserver in een datacenter
is dit een betrouwbare server.
ik de specs die ik heb kunnen vinden lees ik De features bevatten de 64-bit Intel® Xeon™ processor met HT
maar wat voor processor zit er in ??.
1024MB noHD SCSI kan hier ook niets over vinden wat er voor HD in zit, of betekend dit dat er geen SCSI in kan

wie heeft er wat meer informatie,of kan me verder helpen

heb wel een link gevonden maar kom er niet uit
http://www.topproduct.nl/...324611/specificaties.html

vrg
Jroen

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen hofman op 10-04-2010 19:02 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 13:37
Ja die is goed... of niet

wat ga je ermee doen en waarom heb je voor die server specifiek gekozen? Ik mis eigenlijk die antwoorden. Je krijgt een server aangeboden en opent dus hier een topic? Er zijn toch redenen dat je bij deze keuze gekomen bent, en wat zijn je vragen? De vragen die je stelt kun je ook prima zelf uitzoeken.

En als webserver in een datacenter? Dat zegt nog niets. Een Pentium 1 kan prima een statisch html paginatje serven in een datacenter... Heel t.net draaien is een ander verhaal...

En nohdd betekend No HDD, dus geen harddisks. Je zal dus zelf hdd's moeten regelen. Als er SCSI bij staat dus SCSI hdds. Wel handig om te weten of er dan trays bij zitten, (als ie tenminste hotswap is).
Wel handig om te weten welke scsi controller erin zit.

Wat voor processor erin zit? Een Xeon 3.2 staat er. Wat is je vraag dan? En waarom vraag je het de verkoper niet? Kun je niet gewoon even kijken als je dat ding ophaalt bij die persoon?

Uit je post begrijp ik dat ie puur om te spelen is. Als de prijs netjes is (<100 eur), waarom dan niet? Merk enz boeit dan minder (al zou ik persoonlijk wel bij een HP/Dell/Compaq/Supermicro/oid blijven)

[ Voor 39% gewijzigd door DJSmiley op 10-04-2010 22:02 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:15

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie het antwoord van DJSmiley.
Met een topic als dit kunnen we echt niets beginnen. Je zult echt eerst meer moeten verdiepen in de materie.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.