Ik heb via SBsettings op mijn itouch 2G nu tethering. Ik zie wel het kopje staan onder instellingen>netwerk>tethering, maar ik weet niet hoe ik dan verder moet! Wie kan me helpen
Heb je nou een iPod Touch of een iPhone?
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Heb je ook ingelezen wat tethering precies is en hoe het werkt? Simpelweg een tethering patch of wat dan ook installeren vanuit Cydia op je jailbroken iDevice geeft je niet direct internet of wat dan ook. En als je wifi wilt op je laptop/computer, waarom dan via je iPod en niet gewoon een USB wifi kaart aanschaffen oid? Het hele idee met tethering is dat je internet van je iPhone (bijvoorbeeld) deelt met je PC als er GEEN wifi is waar je gebruik van kan maken. Je deelt dus je 3G verbinding, niet je wifi.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Wat heb je anders te delen met je iPod? Waar wil je anders tethering voor gebruiken? Zoals ik zei, leer eerst eens wat het is, nu kom je niet echt snugger over IMO.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Alleen een GPRS of UMTS-verbinding is te tetheren. Op een iPod kom je dus niet zover.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit schiet zo niet op. Check je mail.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.