Toon posts:

welke levert het beste geluid?

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

ik ben aan het twijfelen tussen de logitech z-5500 en de sony mhc-gtz4i. Ik weet dat het twee hele verschillende setjes zijn. Ik wil ze alleen gebruiken om muziek mee te luisteren op mijn pc. Logitech zijn pc-speakers maar deze set word ook voor films gebruikt, de sony is niet bedoelt voor je pc maar ik kan hem wel op mn pc aansluiten. De sony lijkt mij meer iets voor muziek? wat word mij aangeraden?

gr, Theo :*)

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-02 23:27

mr.paaJ

generatie cmd+z

als je alleen muziek gaat luisteren, ga dan ook voor een stereo set in plaats van surround. voor de €300 die de Z5500 ongeveer kost kun je iets heel leuks van marktplaats halen (versterker + twee losse speakers).

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Inderdaad, vrijwel alle muziek wordt opgenomen in stereo en zal ook het best tot zijn recht komen wanneer je deze op een stereo opstelling beluistert. Met jouw budget zou ik tweedehands een versterker en 2 leuke boekenplank speakers kopen.

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:32
Als het voor muziek is zou ik zeker naar iets anders uitkijken dan de logitech set, voor muziek is deze set verschrikkelijk (mijn mening)
Ik vraag me af of de sony set veel beter zal klinken, met de opgegeven "155w RMS bij 10%THD" begin ik altijd al argwaan te krijgen :)

Gewoon ergens gaan luisteren en zelf oordelen is het beste, of anders 2e hands eens gaan rond kijken/luisteren wat er te koop is.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:09

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Je vorige topic is niet voor niets dichtgegaan. Lees de post van Fear nog eens, dan snap je waarom dit ook weer dichtgaat.

Enneh, een gesloten topic opnieuw plaatsen is _absoluut_ niet de bedoeling hier.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.