Toon posts:

welke nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben op zoek naar een geluidssetje, na heel lang zoeken ben ik nog aan het twijfelen tussen twee producten. Welke word mij aangeraden? de sony mhc-gtz4i of de logitech z-5500...Ik wil gewoon lekker hard en mooi geluid kunnen beluisteren. het gaat niet om het prijsverschil tussen deze 2 setjes.

alvast bedankt,

theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Hier kan niemand een goed antwoord op geven, grotendeels omdat je twee compleet verschillende producten voorstelt.
De Sony is een complete "set" met cd-speler en alles terwijl de logitech niet meer is dan een veredelde set pc-speakers.
Verder is de sony een 2.1 setup met sort of fullrange speakers terwijl de logitech weer 5.1 is met satelietjes.

Wat wil je ermee gaan doen, alleen hard muziek luisteren, of wil je hem ook gebruiken voor films?
Als je er alleen muziek op wilt luisteren zou ik voor de sony gaan, maar wil je ook veel films kijken ermee is de logitech misschien beter.
Waar wil je het apparaat eigenlijk op gaan aansluiten, dat is ook wel belangrijk om te weten..

[ Voor 11% gewijzigd door Phase op 10-04-2010 17:24 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Ik zou degene nemen die je het mooist vind klinken.
Gewoon maar een ideetje hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Hallo en welkom op GoT :W

Ik mis eigenlijk het nut van dit topic... Je bent nu een 5.1 pc-setje aan het vergelijken met een 2.1 Sony audio-set. Deze sets zijn zo verschillend dat je deze gewoon niet naast elkaar kan zetten. Ga gewoon langs een keten als de BCC en ga daar luisteren, want met dit soort vragen kunnen we je hier niet helpen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Vooral zou ik kijken naar het beleid van dit forum, daar staat namelijk in hoe je een "Wat moet ik kopen-topic" meer overleefbaar kan maken: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.