Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb al langer een afkeer tegen iTunes, omdat het echt ongeschikt is voor mobiel werken. Op het moment wil mijn iTunes helemaal niet meer synchroniseren. Mijn iPhone is aangekoppeld en ik heb alle muziek verwijderd van iTunes en een nieuwe mp3-map toegevoegd. Daarbij heb ik ook een 8-tal Podcasts gedownload via iTunes.

Als ik nu klik op Synchroniseren, dan wordt de collectie die op de iPhone staat niet aangepast. De oude bibliotheek van 8GB blijft er gewoon op staan en de Podcasts worden ook niet toegevoegd. Muziek synchroniseren en Podcasts (alle) staan gewoon aangevinkt.

De iPhone begint ook keurig met synchroniseren, maar er wordt niets toegevoegd. De vinkjes staan gewoon correct. Het maakt niet uit op welk tabblad ik zit als ik synchroniseer. Hij zegt: "bezig met synchroniseren" en binnen een paar seconden lijkt het alsof hij klaar is met synchroniseren, maar er is eigenlijk niets gebeurd.

Mijn iPhone 3GS is jailbroken, maar niet unlocked. Heb inmiddels:
• Mijn computer opnieuw opgestart
• afc2add via Cydia verwijderd
• Vervolgens iPhone opnieuw opgestart

Ik bedenk me dat de laatste keer dat ik verbond met mijn iPhone was via iPhone PC Suite en dus niet via iTunes. Het is inmiddels alweer 1 maand geleden dat ik iTunes heb gebruikt en ik heb verder ook nooit serieus iPhone PC Suite gebruikt, maar wel alles aangesloten gehad.

Het lijkt als ik op Synchroniseren druk alsof alles succesvol verloopt, maar hij is gewoon na seconden al klaar en hij synchroniseert gewoon niets. Hij laat wel even "programma's synchroniseren" in het menu zien.

[ Voor 26% gewijzigd door chronoz op 10-04-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Het probleem is opgelost, de oorzaak bleek dat ik "World War" via mijn iTunes had gedownload en ik installeer normaal al mijn programma's alleen via mijn iPhone.

Dit zou natuurlijk geen reden mogen zijn voor iTunes om te crashen en zonder logs is het helemaal lastig, maar ik kan in ieder geval weer films, muziek, e.d. toevoegen.

De gratis applicaties die ik hem geimporteerd via ipa-bestanden werken helaas sowieso niet, omdat deze computer geen bevoegdheid heeft, terwijl ik de computer wel gewoon heb gemachtigd. Maar ben al zoveel tijd kwijt om dat proberen op te lossen, dat het me eigenlijk ook weinig interesseert. Ik installeer de betreffende gratis apps wel gewoon via mijn iPhone en dan maar geen back-up via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb zo'n zelfde soort probleem als jij.......

Ik heb voordat ik me telefoon gejailbreaked had al foto's via itunes op de telefoon gezet.
Ik weet dus wel hoe dit moet.

Ik heb 3 weken geleden mijn Iphone 3GS gejailbreaked en nu wilde ik eens wat foto's toevoegen op me phone. Je raadt het al..... hij synchroniseerd niet meer.
Ik krijg er geen foto's meer bij en krijg de volgende melding:

iTunes heeft op de iPhone .... aangeschafte onderdelen aangetroffen die niet aanwezig zijn in de Itunes bibliotheek. Wilt u deze onderdelen van de iPhone naar de Itunes-bibliotheek overzetten?

Waarom kan ik niet meer synchroniseren en de rest wel die hem gejailbreaked hebben, ik ben toch niks vergeten te doen?

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb wel Navigon gedownload via mijn pc en op mijn Iphone gezet via Itunes,
maar zou dat daaraan liggen?

Een vriend van mij zet zo ook programma's op zijn geJB phone en heeft verder met synchroniseren geen problemen.

Maar volgens jou moet ik de Navigon eraf halen dan? (via Itunes ook?)

The "real" Champ will always be The Champ