Geen inlogopties met Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zit hier met een groot probleem:
Heb net mijn computer helemaal schoon gemaakt. Nadat ik dat had gedaan heb ik de computer opnieuw opgestart en als ik dan wil inloggen geeft hij geen opties aan. Je ziet alleen de muis en je kan de computer uit en aan zetten. In veilige modus start hij wel op, heb ook al verborgen accounts ingeschakeld, en heb al een systeem restore gedaan zonder resultaat. Kan het misschien aan CCleaner liggen? Want daar heb ik wat opstart opties verwijdert.

Ik hoor graag van jullie.

Maarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 09:07
Heb je toevallig een registry cleaner gebruikt? 90% van de registry cleaners verminken je systeem behoorlijk. Naar mijn weten is CCleaner een goed programma, dus het lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heb net mijn computer helemaal schoon gemaakt
Misschien kun je hier iets meer over vertellen. Heb je de machine fysiek schoon gemaakt of het je zaken software matig opgeruimd door bv verschillende tools als CCleaner te gebruiken?

Welke opstart opties heb je verwijderd? Staan er meldingen in het evenlog?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ben er inmiddels achter gekomen waar het aan ligt.
Heb op mijn systeem een fingerprint reader van Medion. Daar hoort software van Omnipass bij. Die software heb ik in veilige modus handmatig verwijdert en dus niet zo'n uninstal gebruikt. Waardoor als gevolg het opstarte wordt geblokeerd en het niet meer werkt. Heb inmiddels Windows 7 al opnieuw geinstaleerd en alles draait al weer ( had back-up op andere schijf ).
Dus hierbij kan dit topic gesloten worden.
Bedankt voor jullie hulp en inzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
We doen topics nooit op slot wanneer het opgelost is. Bedankt dat je ons nog even de oplossing gemeld hebt :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!