Ik wil graag een 5.25 Inch Bay in mijn buroblad inbouwen. Hebben jullie hier misschien een leuk idee voor?
Natuurlijk is een decopeer zaag makkelijk en snel, echter wil ik het wel strak hebben. Geen beunhaas werk dus.
Ik heb een leuk lian-li media i/o port bezel gezien, zie afbeelding..
Eigenlijk zoek ik dus een soort van inbouwframe...........
//Waarom is natuurlijk voor sommige mensen belangrijk: ik heb mijn pc in een kast staan onder de trap en moet altijd de deur open en dicht doen als ik de pc wil aanzetten ed.
Tevens is het makkelijk om hier mijn usb sleutel in te steken, heb nu een verlengkabeltje op mijn buro liggen wat niet echt sierlijk is....
Alvast bedankt voor je tijd..
Natuurlijk is een decopeer zaag makkelijk en snel, echter wil ik het wel strak hebben. Geen beunhaas werk dus.
Ik heb een leuk lian-li media i/o port bezel gezien, zie afbeelding..
Eigenlijk zoek ik dus een soort van inbouwframe...........
//Waarom is natuurlijk voor sommige mensen belangrijk: ik heb mijn pc in een kast staan onder de trap en moet altijd de deur open en dicht doen als ik de pc wil aanzetten ed.
Tevens is het makkelijk om hier mijn usb sleutel in te steken, heb nu een verlengkabeltje op mijn buro liggen wat niet echt sierlijk is....
Alvast bedankt voor je tijd..

[ Voor 0% gewijzigd door Jazzy.nl op 10-04-2010 14:01 . Reden: verduidelijking ]