Alternatieven Live For Speed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-09 14:44
Hoi,

Heb me al heel wat jaartjes vermaakt met Live For Speed, maar wil toch eens wat anders [er bij] spelen met de G25.
Need For Speed Shift heb ik hier liggen, maar kan er echt niet aan wennen. In LFS kan ik de auto gewoon onder controle houden, maar in NFS Shift vlieg ik gewoon elke bocht boven de 50km/h de baan af...
rFactor heb ik ook al gespeeld, maar toch vond ik LFS fijner.
Als er wat leuke, goede alternatieven zijn, dan hoor ik het graag! :)

Groeten Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant. Ben bang dat er nog weinig vergelijkbaars is, maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijgedrag in rFactor word grotendeels bepaald door de diverse mods die ervoor gemaakt worden. Je moet rFacor dan ook zien als een basis.

Welke mod heb je geprobeerd voor rFacor? Heb je liever GT klasses of F1 of..............

Er zijn zoveel mods voor rFactor dat er voor iedereen wel wat tussen zit. Persoonlijk vind ik de Lemans series erg prettig rijden met rFactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Eerlijk gezegd vind ik ''echte'' raceauto's helemaal niks. Ik vind het juist erg leuk om met [standaard] straat auto's te rijden. Zo vond ik de VW Lupo cup voor rFactor heel erg leuk, de Renault Clio cup en de Mitsubishi Lancer X Ralliart. Dat is meer mijn type auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zul je echt even moeten in de mods voor rFactor en eventueel voor GTR2.

http://www.nogripracing.com/ heeft een heleboel mods voor diverse games online staan. Zeker de moeite waard om daar eens rond te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb ook nooit aan rFactor en Race07 kunnen wennen. Wat me wel leuk lijkt aan rFactor is dat er heel veel mods zijn voor cupraces maar ik heb geen idee of daar ook leagues mee worden gereden en ik heb allemaal het gevoel dat rFactor2 elk moment uit kan komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
Tnx ciris, zal eens rondkijken op de site.

Heb rFactor nog liggen, kwam een modpack van 30gb tegen :P
Ben deze nu aan't binnen halen, eens zien of het daar mooier van word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Marzman schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 11:13:
Ik heb ook nooit aan rFactor en Race07 kunnen wennen. Wat me wel leuk lijkt aan rFactor is dat er heel veel mods zijn voor cupraces maar ik heb geen idee of daar ook leagues mee worden gereden en ik heb allemaal het gevoel dat rFactor2 elk moment uit kan komen.
Er zijn genoeg leagues, een paar weet ik er op basis van de Renault Clio / Megane.

rFactor 2? Sja... hoe lang zit iedereen daar al niet op te wachten :+
Pagina: 1