Toon posts:

DPC teammember of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe nou al een poosje mee met het RC5 project en heb me ook netjes aangemeld bij de DPC natuurlijk, ik zie echter nergens een melding dat ik bij de DPC hoor of zo.
In de stats van andere leden zie ik wel eens:
[DPC] o.i.d. staan.
Dus mijn vraag is eigenlijk hoe zie je bij welk team je aangemeld staat en ben ik er nou bij of niet?

Verwijderd

op welke mail flush je, dan kijken we ff :):)

Verwijderd

Topicstarter
Op "marc.schutte@hccnet.nl"

Tsja daar heb ik natuurlijk ook al vaker gekeken maar goed wellicht weet jij meer
Bedankt.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:28
Dat DPC moet je er zelf bij zetten. Door in je instellingen bij d.net in te stellen 'list me using my real name', en daarna bij naam [DPC]eigennaam in te vullen. Bij die preferences kun je ook zien staan of en bij welk team je zit.
Je bent iig lid van DPC, aangezien ik je hier zie staan (totaal overzicht DPC, jij staat vandaag op 2711)

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt Redwing, daar zal ik eens rondneuzen checken hoe het zit

senks

Verwijderd

hier kan je zien dat je op plaats 2711 staat binnen dpc

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:28
Hmm dat had ik ook net opgezocht ;)

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt jongens, nu kom ik er zelf wel uit.
'k heb hier namelijk sinds kort de beschikking over 30 p3_667's waar ik stilletjesaan de client op aan het zetten ben, nu kan ik mooi effe dat vervelende mailadres veranderen zodat de systeembeheerder, die toch niet zo slim is, me niet gaat lopen mailen.
senks

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Pas op met ongeauthoriseert koetjes uitzetten! Er zijn al meerdere mensen op zoek moeten gaan naar een andere baan, omdat ze 'betrapt' werden.
En met toestemming is het ook leuker. Heb je wat om over te ouwehoeren in de etenspauze :Y)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1