Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik heb een telefoon gekocht en deze heeft een aantal belminuten en smstegoed. ook heb ik gekozen voor een internetbundel. nu zit ik wel snel over mijn smsjes heen, maar ik heb geen zin om 10 euro in de maand te betalen voor een smsblox ofzo, want die krijg ik toch nooit binnen een maand op en ik sms ook die 10 euro niet op.
is het ook mogelijk om ergens simpel online te smsen? dat je ipv smsjes verstuurd via je provider, via een of andere site. maar wel de sms functie van je telefoon gebruikt en niet een internet pagina hoeft te bezoeken
zou wel vet zijn
want skypen via het internet met je blackberry kan binnenkort ook ^^ dus ik dacht, waarom niet met smsen..

ps. ik heb een blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bij Hi kan je een aantal SMS'en per dag online versturen, mits je jouw abonnement daar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Skypen 'met je blackberry' (wat ook met andere mobiele telefoons kan, niet alleen met Blackberry's) is ook een los programma en niet iets wat je via je normale belfunctie van de telefoon kan doen :?

Er zijn wel sites waarmee je kan smsen, maar gratis zal nog maar zeer weinig voorkomen en om het via je normale sms-methode te laten gaan kan je wel vergeten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ohh, het mag trouwens wel wat kosten hoor
maar minder dan die 10 euro per máánd
ik wil wel 10 euro voor 1000 smsjes ofzo betalen, maar niet dat ze dan tót het eind van de maand geldig zijn
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beefstick
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:07
http://www.text4free.net/publictool.php

Maak een eigen website met alleen de code die je nodig hebt, delete de landen die je toch nooit gebruikt, zorg dat je weet naar welke provider je smst, vul tekst in, verstuur.

Veel beter dan dit kun je vergeten. Gratis bestaat niet in Nederland.

Ik zou gewoon je smsbundel uitbreiden. Is veel makkelijker, en goedkoper dan met blox, zolang je geen apart abbo (zoals bijvoorbeeld vodafone scherp) hebt is uitbreiden nagenoeg altijd gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Als je kennissen ook blackberry hebben zou je er voor kunnen kiezen om ipv smsjes aan sommige mensen een ping te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar er kunnen weinig pingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op maandag 12 april 2010 @ 17:58:
ja, maar er kunnen weinig pingen :p
Het kan in ieder geval wát schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Tja, anders skype he, maar zo goedkoop is dat ook weer niet.. maar je tegoed blijft wel geldig;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
skype om te smsen? das veeeel te duur toch :p

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06
Met Skype kan je ook smsen ja, maar dat kost meestal meer dan wat het via je provider kost.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

www.smscity.nl ?

Je kan daar in verschillende hoeveelheden overschrijven; dat wordt omgezet in credits en met die credits kan je SMSen...

Voorbeeld: 650 credits kost je 10 Euro en daarvoor kan je 108 reclamevrije SMSjes sturen.

Credits zijn oneindig houdbaar en als afzender staat gewoon je eigen 06-nummer vermeld.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 13-04-2010 17:39 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet. Maar das niet 1, 2, 3 gebeurd. Zit je tijden te kutten op je foon om sms te sturen.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:27

Shabbaman

Got love?

Waarom ga je niet emailen i.p.v. sms-en?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:43:
Ja, ik weet. Maar das niet 1, 2, 3 gebeurd. Zit je tijden te kutten op je foon om sms te sturen.. :p
Huh? http://nl.smscity.com/Mobile/SMScitySMS_Handleiding.pdf (700KB PDF) legt uit hoe je op je mobiele telefoon met JAVA-client ook gebruik kan maken van de afgenomen diensten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shabbaman schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:45:
Waarom ga je niet emailen i.p.v. sms-en?
Ik heb niet alleen nerdie mensen die die hun mail op hun telefoon lezen die ik bereiken wil

@MAX3400; niet voor blackberry ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zie eigenlijk het probleem niet van 10 euro per maand voor 1000 smsjes... misschien is het handiger om te weten hoeveel je eigenlijk per maand verbruikt (sms berichten) zodat je eens goed kunt uitrekenen wat voordelig voor je is.
Pagina: 1