Toon posts:

Onbekend Apparaat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van mijn computer installer ik gewoon alle apparaten met de bijbehorende drivers. Er is echter 1 apparaat wat ik maar niet geinstalleerd krijg. Hij vraagt om drivers voor een "PCI Mass Storage Controller". Nergens zijn hier drivers voor te vinden.

Het blijft dus een onbekend apparaat. De drivers staan ook niet op de Win ME CD-Rom.

Wie weet hoe ik dit apparaat kan installeren?

Systeem:

Asus A7v
Maxtor 20,4 GB 7200 rpm
AOpen 12*40
1 GHz Athlon
Iiyama 705mt
128 MB RAM
Asus V7700 DeLuxe
SB 128 PCI

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 21:36
Zoek op meegeleverde cd of internet eens naar de driver van je IDE controller. Zeker als het een ATA-66 of een ATA-100-controller is. Deze hebben bijna altijd eigen controllers nodig.

Meestal is het probleem dan opgelost.

• johnny7
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-11-2023
Dat is hoogst waarschijnlijk je promise controller. Volgens mij kun je op de website van asus hier wel een bestandje voor downloaden. Kijk hier maar: http://www.asus.com.tw/products/motherboard/driver_ide.html.

Verwijderd

Heb je de drivers van je mobo al geinstalleerd. Waarschijnlijk heb je daar een cdtje bij gekregen. Gewoon cd erin en plop daar komt zo'n blij autorun schermpje en er staan ongeveer 10 van die dingen waarschijnlijk doet hij het wel na de eerste, dat zijn namelijk te nieuwe dingen voor windows.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Het is inderdaad je promise ATA100 Controller, je kunt de drivers van je ASUS cd afhalen, of de nieuwere versie hier downloaden (kijk maar ff tussen de bios'en)

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
thnks all!
Pagina: 1