Windows Media Player loopt vast bij het opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 14:16
Hey iedereen,

Zojuist probeerde ik WMP op te starten zoals gewoonlijk, maar liep hij direct vast, alles was wel zichtbaar, ook het WMP menu was zichtbaar, maar ik kon nergens op klikken, en ook als ik met mijn muis over het kruisje hoverde om te zien of hij oplichtte gebeurde er niets, mijn computer deed het dus gewoon, alleen het venster van WMP was vast gelopen.

Ik heb een reboot geprobeerd maar dat hielp niets, toen geprobeerd om via Windows Onderdelen Inschakelen/Uitschakelen WMP in en uit te schakelijk, had geen effect.
Daarna een Systeemherstel naar gister gedaan wat ook niet hielp, uiteindelijk in Veilige Modus gegaan om te kijken of hij het daar deed, maar daar startte hij niet eens op.

Kan iemand mij misschien helpen?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Welkom op GoT.

Kijk even of je toevallig kort geleden via windows update een update voor je WMP binnen hebt gekregen, wellicht dat zoiets je dwars zit.

kijk ook even in de windows logs of je daar gekke dingen voorbij ziet komen op het moment dat je WMP opstart.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 14:16
Bedankt voor je reactie.

Gister voor ik naar bed ging nog een keer geprobeerd Windows Media Player te openen, toen mijn laptop aan laten staan, en toen ik wakker werd was hij opgestart.
Toen hem weer afgesloten en sinds dien startte hij op zonder problemen.

Net even mijn laptop weer op mijn Xbox360 aangesloten om muziek te streamen, en sinds dien start hij weer niet op. Waarschijnlijk moet hij nu weer een eeuwigheid laden.

De 1e keer toen dit probleem voorkwam was mijn laptop ook net op mijn 360 aangesloten geweest.
Is dit stom toeval of kan dit met het streamen te maken hebben?
Als dat zo is, hoe los ik het dan op?