Beste tweakers,
Sinds kort krijg ik errors met het uitpakken van rar bestanden.
Ik download met newsleecher en pak uit met de repair'n'extract functie.
Na de bestanden gecontrolleerd te hebben en gerepareerd begint hij gewoon uit te pakken.
Echter wanneer hij hier bijna mee klaar is stopt hij er mee en zegt hij : Unable to Extract Archive
Vervolgens tref ik een lege map aan.
Als het hetzelfde "handmatig" probeer met quickpar krijg ik hetzelfde. Quickpar kijkt naar fouten en kan niets vinden, vervolgens pak ik hem uit met winrar en geeft hij de volgende error aan.
! G:\Download\AC2metServerEmu.part34.rar: CRC voor ingepakte gegevens in assassins.creed.2.multi.9.clonedvd.pc.dvd9.iso niet correct. Het volume is beschadigd
Waar kan dit aan liggen?
Ik gebruik Windows 7 ultimate 64-bit.
Newsleecher 3.9 final
De nieuwste winrar 64-bit
Sinds kort krijg ik errors met het uitpakken van rar bestanden.
Ik download met newsleecher en pak uit met de repair'n'extract functie.
Na de bestanden gecontrolleerd te hebben en gerepareerd begint hij gewoon uit te pakken.
Echter wanneer hij hier bijna mee klaar is stopt hij er mee en zegt hij : Unable to Extract Archive
Vervolgens tref ik een lege map aan.
Als het hetzelfde "handmatig" probeer met quickpar krijg ik hetzelfde. Quickpar kijkt naar fouten en kan niets vinden, vervolgens pak ik hem uit met winrar en geeft hij de volgende error aan.
! G:\Download\AC2metServerEmu.part34.rar: CRC voor ingepakte gegevens in assassins.creed.2.multi.9.clonedvd.pc.dvd9.iso niet correct. Het volume is beschadigd
Waar kan dit aan liggen?
Ik gebruik Windows 7 ultimate 64-bit.
Newsleecher 3.9 final
De nieuwste winrar 64-bit