Vandaag heb ik een aantal nieuwe onderdelen binnengekregen maar na installatie wil de setup wel aangaan en draaien maar de monitor geeft geen beeld weer. Vanzelfsprekend heb ik de FAQ gelezen maar ik kan na een aantal verschillende dingen geprobeerd te hebben geen oplossing vinden.
Mijn setup:
Sapphire HD 4550 HDMI nieuw
AMD Sempron proc. nieuw
Kingston dual channel KVR1333D3N9K2 2 gig DDR3 geheugen. nieuw
En een 600w voeding.
Misschien dat de onderdelen niet compatible zijn? De vier lampjes op het mobo gaan wel draaien en ook de CPU fan draait. De PC gaat wel aan met de aan/uit knop maar gaat niet weer uit als ik hem lang inhoud.
Ik hoop dat jullie suggesties kunnen geven over wat er mogelijk mis mee kan zijn. Het kan namelijk zijn dat ik een klein iets over het hoofd zie.
Als het nut heeft kan ik wel even een foto maken van hoe ik het allemaal aangesloten heb.
Alvast bedankt.
Mijn setup:
Sapphire HD 4550 HDMI nieuw
AMD Sempron proc. nieuw
Kingston dual channel KVR1333D3N9K2 2 gig DDR3 geheugen. nieuw
En een 600w voeding.
Misschien dat de onderdelen niet compatible zijn? De vier lampjes op het mobo gaan wel draaien en ook de CPU fan draait. De PC gaat wel aan met de aan/uit knop maar gaat niet weer uit als ik hem lang inhoud.
Ik hoop dat jullie suggesties kunnen geven over wat er mogelijk mis mee kan zijn. Het kan namelijk zijn dat ik een klein iets over het hoofd zie.
Alvast bedankt.