Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis+Toetsenbord doen het niet/reageren niet

Pagina: 1
Acties:

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-11 09:16
Hallo mijn muis en toetsenbord zijn er zonet mee opgehouden na een reboot van mijn pc. Heb geprobeerd usb muis erop aan te sluiten maar daarop reageerd die ook niet...
Ik heb deze drivers geinstalleerd : http://dl.qj.net/playstat...ixaxis-driver-for-pc.html

Waarna niks meer werkt...

Hulp a.u.b. !

~ Zuaro

• Hetiswat
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-08 22:02

Hetiswat

hetis.

Als het geen USB-muis kan herstarten het verhelpen. Heel voordehandliggend maar ok. Ook na het installeren van de nieuwe drivers.

Drivers verwijderen, nieuwe installeren (waarom installeer je die van een ps3controller???). Andere proberen... Of misschien iets met je USB-poortdriver? Geen idee anders.

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-11 09:16
Hetiswat schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 14:50:
Als het geen USB-muis kan herstarten het verhelpen. Heel voordehandliggend maar ok. Ook na het installeren van de nieuwe drivers.

Drivers verwijderen, nieuwe installeren (waarom installeer je die van een ps3controller???). Andere proberen... Of misschien iets met je USB-poortdriver? Geen idee anders.
Me usb poorten werken niet ben ik al achter... dus met usb gaat het niet lukken.
Ik wou ps3 controller voor gamen.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik weet niet of je nog uberhaubt iets kunt met de pc wegens het gebrek aan besturing, maar mocht dat zo zijn kun je eens een systeemherstel naar eerdere datum proberen. (Start -> alle programma's -> bureau-accessoires -> systeemwerkset -> systeemherstel)
Dan zet je hem gewoon terug naar gisteren ofzo als dat gaat.

Mocht je dat hebben uitgeschakeld kun je het beste gewoon alle usb-controlleers verwijderen uit het apparaatbeheer (rechtermuisknop erop klikken en dan installatie ongedaan maken).
Hierna reboot je de bak en installeer je de chipsetdrivers van je moederbord even, die zijn namelijk verantwoordelijk voor de aansturing van de usbcontrollers...

Time is never wasted when you're wasted all the time.