CS:S server laden--> Connection problem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Heey,

Ik heb altijd Windows XP gehad en daar had ik nooit ergens last van met CounterStrike Source. Nu heb ik Vista Ultimate en ben ik sinds een week weer effe Counter Strike aan het spelen en stapelen me de problemen op.

Maar welke server ik ook inga 9 van de 10 geven meteen al een Connection Problem zodra ik de server inkom. Dit is raar want mijn internet is gewoon werkend en de server zelf ook nergens last van heeft.

Vaak zodra ik een Server Join, en ik een Team keuze moet gaan maken en ik beweeg met mijn muis cursor dan minimaliseert die hem naar het bureaublad. Onderin de taakbalk staat Counter-Strike nog wel aan. Als ik hier dan op klik flipt die weer zodra ik de cursor beweeg. Dit gaat soms wel 4x door maar als ik dan eindelijk in een team zit krijg ik vaak al vrij snel een connection problem.

Af en toe als ik dan toch kan gaan spelen kan ik 5 tot 10 secondes spelen waarna ik weer een WARNING: Connection Problem krijg. Waar zou dit aan kunnen liggen?
HL2.exe
De instructie op 0x0261553e verwijst naar geheugen 0x0261553e. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.
of
HL2.exe
De instructie op 0x005c553e verwijst naar geheugen 0x005c553e. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

of
HL2.exe
De instructie op 0x0158553e verwijst naar geheugen 0x0158553e. Een lees- of schrijfbewerking op het geheugen is mislukt: read.

Deze foutmeldingen krijg ik zodra ik dan besluit om het spel af te sluiten.
Dit soort errors krijg ik wel eens als ik een spel gedownload heb met een no-cd crack maar dit spel heb ik 100% origineel. Twee verschillende zelfs voor me zusje en ikzelf. Me zusje heeft overigens nergens last van. Ik heb Half Life & CSS al opnieuw geïnstalleerd. Eenmaal via Steam, eenmaal via mijn gekochte CD. Het mocht niet baten.

Maar als ik die codes in vul op google vind ik nagenoeg niks dus ik denk dat deze foutcodes gewoon willekeurig gekozen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik zou het niet precies weten, maar kan me wel herinneren dat ik met Vista ook vaak vage problemen had. Heb je de mogelijkheid om windows 7 ultimate te draaien ? Die vind ik persoonlijk echt STUKKEN beter dan Vista en tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met zowel online als offline gamen. Originele of gedownloade games echt eigenlijk nooit problemen mee ondervonden. Als je de mogelijkheid hebt en de moeite (zo ontzettend veel moeite is het ook weer niet afhankelijk van hoeveel software je installed hebt dan na) zou ik dat eens proberen.

Het zou trouwens een geheugen probleem kunnen zijn lees ik her en der (oud topic, maar soortgelijk probleem ook met CSS KLIK HIER)

En hier ook nog een link

oud tweakers topic

[ Voor 29% gewijzigd door JediUberknaft op 09-04-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een probleem betreft een tikje gegeven naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
JediUberknaft schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 20:52:
Ik zou het niet precies weten, maar kan me wel herinneren dat ik met Vista ook vaak vage problemen had. Heb je de mogelijkheid om windows 7 ultimate te draaien ? Die vind ik persoonlijk echt STUKKEN beter dan Vista en tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met zowel online als offline gamen. Originele of gedownloade games echt eigenlijk nooit problemen mee ondervonden. Als je de mogelijkheid hebt en de moeite (zo ontzettend veel moeite is het ook weer niet afhankelijk van hoeveel software je installed hebt dan na) zou ik dat eens proberen.

Het zou trouwens een geheugen probleem kunnen zijn lees ik her en der (oud topic, maar soortgelijk probleem ook met CSS KLIK HIER)

En hier ook nog een link

oud tweakers topic
Zelf zat dit wel in me hoofd alleen weet ik niet of mijn PC wel compatibel is met Windows 7 Ultimate. Zelf wilde ik daar liever nog mee wachten omdat deze Vista Ultimate wel lekker werkt.En aangezien dit mijn enige probleem is, en enkel met CS:S lijkt het me geen Vista probleem.

Maar als mijn geheugen kapot zou zijn zou ik er toch vaker last van moeten hebben ipv enkel 1 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Kijk effe op de site van je moederbord om te zien of er windows 7 drivers zijn voor het bordje. Indien dat zo is, is het het proberen waard. Ik vind het in ieder geval stukken fijner dan windows vista. Maar das puur persoonlijk uiteraard. Win 7 is imo een gefinetunede en stukken verbeterde en relaxerde versie van win vista. Alles waar ik problemen mee had in win vista heb ik nu geen probs meer mee iig. Verder over je geheugen, inderdaad als je verder nooit problemen hebt ondervonden met andere games of in windows zou het er niet aan hoeven te liggen. Maar proberen te testen kan nooit kwaad uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Maat is Windows 7 wel al uit de beginfase? Aangezien Vista het eerste jaar helemaal een ramp was. Nog erger dan het nu al is.

Memtest heb ik al uitgevoerd, na een hele nacht aan hebben gehad 0 errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Uit de beginfase, in principe nog niet nee. Maar ik kan je wel vertellen dat Win 7 in dat opzicht echt niet te vergelijken is met win vista. Vista had inderdaad erg veel problemen in het begin. Zelfs na service pack was het nog een ramp in veel opzichten. Dat heb ik (en al mijn maten) nog niet gehad met windows 7. Windows 7 is veeel meer compatible met veel soft en hardware dan Vista in het begin was. Tja, pc-s zijn natuurlijk allemaal hele verschillende configuraties, dus er zullen altijd wel ergens bij iemand (kleine)problemen onstaan. Maar de windows updates werken prima bij 7. Echt het proberen waard hoor. Im loving it, ik vind het een heerlijk OS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
Hmm klinkt verleidelijk. Alleen jammer dat je met een 'niet legale' versie van Windows 7 hoogstwaarschijnlijk geen updates accepteert. Daarom wacht ik nog liever een half jaar of iets dergelijks.

Over het probleem zelf, ik heb Counterstrike eens op de laptop voor school geinstalleerd en hier geeft hij nergens problemen. Behalve dat je merkt dat de videokaart van de laptop hem niet echt trekt (in de verte zie je weinig tot niks) Vreemd aangezien dit ook een Vista is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdlinden
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 08:52
Met Windows 7 (ultimate 64 bit) heb ik ook wel eens dat HL2.exe beindigd wordt tijdens het spelen.
Of overstappen naar Win 7 DE oplossing zou zijn, geloof ik niet helemaal.

Zelf heb ik nog niet gekeken wat mijn specifieke probleem is, maar ik 'ervaar' meer problemen met CSS onder windows 7dan onder XP (professional 32 bit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Heb ik ook nooit beweerd dat het DE oplossing zou zijn. Maar who knows ? Dat een exe stopt met werken heeft iedereen wel eens in ieder OS. Dat kan ook aan van alles liggen. Maar bij hem ligt het duidelijk wat anders.

En, updates doen het gewoon maar over illegale dingen kunnen en mogen we hier niet praten dus dat doen we verder ook maar niet ;)
Pagina: 1