Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 20:03
(weet niet of dit goede deel van t forum is, maargoed)

Hallo,

Heb een vriend die in augustus/september een HP Pavilion Tx2650ed touch notebook heeft gekocht, met Windows Vista Home Premium.
hij heeft daar zelf een nu Windows 7 ultimate op gezet, en wat blijkt nu?? het touch-screen werkt, alleen niet meer met vingers. er zit ook een soort van pennetje bij gelevert, die nog wel werkt. (ga niet zoeken naar drivers, heb uren gezocht, maar geen goed werkende driver hiervoor gevonden)
Nu heeft hij naar HP gebeld, en die komen met het excuus dat ze geen ultimate ondersteunen, maar hij win7 home Premium moet kopen en erop moet zetten, en dan moet kijken of het werkt en terug moet bellen.

dus mijn vraag is eigenlijk: HP mag dit toch niet zo zeggen?? ze ondersteunen toch gewoon of windows 7 WEL of windows 7 NIET, ongeacht welke versie?

alvast bedankt voor de moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:33
Volgens mij maakt dat inderdaad geen verschil, win7 = win7 (al is er natuurlijk wel onderscheid tussen 32 en 64 bit). Je zou dus zeggen dat de drivers op deze pagina gewoon zouden moeten werken.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-06 20:03
owja.. vergeten te melden, hij gebruikt gewoon 32 bits.
die driver heeft hij al geïnstalleerd, maar reageert alleen op dat pennetje en niet op zijn vingers, wat dus wel zo was bij vista home P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Probeer anders een oudere versie van die driver.

Voor zover ik weet gebruikt Win7 hetzelfde driver model als Vista dus daar kan het probleem niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 23:40
Heb je originele WACOM drivers geprobeerd?

http://www.wacom.eu/index2.asp?pid=29&lang=en