Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan de Panasonic TZ8 (zelfde als TZ10 alleen dan zonder GPS) aan te schaffen.
Ik heb veel goeie reviews gelezen over de TZ7.
Maar is ook de TZ8 een goed toestel?
Ik wil hem gaan gebruiken voor allerlei zaken, maar ik wil bijvoorbeeld een snelle, zelf in te stellen, sluitertijd. Zodat ik een snel bewegend voorwerp/persoon kan fotograferen.

Deze TZ8 ligt mooi rond mijn budget (ong. 300 euro). Maar heb ik dan ook een goede camera?

Groeten,
Douwe

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-01 19:21

Zuurstok

Passionately curious

Ja :)

slotje aub :)

je kan beter hier je vraag stellen;

Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 4

zulke topics zijn opzich zelfstaand niet gewenst :)

[ Voor 80% gewijzigd door Zuurstok op 09-04-2010 16:21 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Douwe, welkom op GoT. Heb je toevallig dit Het algemeen beleid #topicplaatsen gelezen. Lees ook FG Beleid en Fotografie technische FAQ en Koopadviezen eens door. Voor je specifieke vraag kan je hier terecht: Panasonic DMC-TZ1 t/m TZ10

Het komt er op neer dat dit topic niet voldoet aan de minimale eisen die op GoT gesteld worden en daarom sluit ik hem. Ook crossposten binnen 5 minuten is een reden om deze te sluiten. Lees bovenstaande topics goed door en hopelijk tot ziens.

PS: groeten is niet nodig, en Bobf, maak even een TR aan ipv deze nutteloze reactie

[ Voor 11% gewijzigd door Moby op 09-04-2010 18:21 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.