Ik zit al de hele dag op GoT en T.net (wat is vakantie toch zalig
) maar sinds een uur ofzo geraak ik vanaf mijn thuisverbinding onmogelijk nog op alles wat met Tweakers te maken heeft.
Ik heb al getest:
- Modem reboot/reset: niks
- Andere modem: niks
- Andere computer: niks
- Ander operating system: niks
- Andere DNS-servers ingesteld: niks
Zojuist naar de klantendienst van Dommel gebeld, die me vertelden dat het probleem wellicht bij jullie zit.
Ik heb er nog eens op aangedrongen om het een ander na te kijken, maar bij hen was T.net gewoon bereikbaar, en zijn er op mijn IP geen blokkades of iets dergelijks gedaan.
Bij deze vraag ik mij af of mijn IP geblokkeert is ofzo, want het valt echt op dat ik gewoon kan inloggen, werken, etc, zolang ik maar niet op mijn eigen internet zit...
Ping gaat overigens wel goed, maar zelfs Google Cache van T.net weigert te laden.

Ik heb al getest:
- Modem reboot/reset: niks
- Andere modem: niks
- Andere computer: niks
- Ander operating system: niks
- Andere DNS-servers ingesteld: niks
Zojuist naar de klantendienst van Dommel gebeld, die me vertelden dat het probleem wellicht bij jullie zit.
Ik heb er nog eens op aangedrongen om het een ander na te kijken, maar bij hen was T.net gewoon bereikbaar, en zijn er op mijn IP geen blokkades of iets dergelijks gedaan.
Bij deze vraag ik mij af of mijn IP geblokkeert is ofzo, want het valt echt op dat ik gewoon kan inloggen, werken, etc, zolang ik maar niet op mijn eigen internet zit...
Ping gaat overigens wel goed, maar zelfs Google Cache van T.net weigert te laden.
[ Voor 4% gewijzigd door Petervanakelyen op 09-04-2010 15:33 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.