[Hosting providers] Welke hoster(s) kunnen dit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
beste mensen,

Ik hoste tot voorkort altijd mijn websites bij dimensions, omdat we (bedrijfje waar ik werk dat o.a. websites bouwt) dan alles bij dezelfde provider hadden.

Echter is de website van hun (http://dimensions.nl) al eeuwen niet geupdate, en werken de helft van de pagina's niet. Je kunt niet online een domein aanvragen etc. etc.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe hoster, maar heb natuurlijk een aantal eisen.
De standaard eisen zijn:
- apache/mysql/php (5)
- onbeperkt email etc. etc.
- plesk / cpanel oid

en dat bieden de meeste wel aan. Echter, voor mij als webdeveloper veel belangrijkere eisen zijn vaak twijfelachtig.
Zo wil ik dingen als:
- shorttags (<? ?> ipv <?php ?>)
- mod_rewrite
- mod_headers
- mod_expires

Echter kan ik dat nergens vinden op websites.
Nu lees ik hier op got bijv dat mensen erg tevreden zijn over antagonist.nl. Maar kan iemand mij vertellen of deze in ieder geval shorttags en mod_rewrite heeft?

of weet iemand een betrouwbare (goedkope) hoster die dit wel aanbied?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:23
Echter kan ik dat nergens vinden op websites.
Nu lees ik hier op got bijv dat mensen erg tevreden zijn over antagonist.nl. Maar kan iemand mij vertellen of deze in ieder geval shorttags en mod_rewrite heeft?
Ze een mailtje sturen?
of weet iemand een betrouwbare (goedkope) hoster die dit wel aanbied?
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:16
Betrouwbaar en goedkoop gaan helaas niet vaak samen.
Bel/mail gewoon de hosters eens die je op het oog hebt, en vraag hen er naar.
Ik denk dat sommige hosters er zelfs geen problemen mee zouden hebben om voor je die modules er eventueel nog bij te zetten (echter zit je dan waarschijnlijk wel in het hogere prijssegment dan 30 euro per jaar).
By the way: als een hoster 'onbeperkt' aanbied zou ik er al weg blijven. Onbeperkt bestaat gewoon niet. In 99% van die gevallen gaat het om een FairUse Policy, waar ze zelf de (vaak lage) limiet bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf bij DeziWeb.

Deze partij biedt 3 GB opslag en 75 GB dataverkeer aan voor ongeveer 30 euro per jaar inclusief domeinnaam.
Ze maken gebruik van DirectAdmin, en volgens mij is er bij hun best wel veel mogelijk. Mail ze eens zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Neostrada kan jouw basiseisen en ook wel shorttags en mod_rewrite. De anderen weet ik zo niet, nog nooit hoeven gebruiken. En ze kosten 1 euro/maand + domein, dus ongeveer 30/jaar. Krijg je 2.5GB/250GB voor. Tot nu toe eigenlijk nooit (door crashes/ongelukken) downtime gemerkt bij hun, alleen een heel enkele keer wat onderhoud.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor pak je geen VPS, kan je alles zelf regelen zoals je het wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:26:
Waarvoor pak je geen VPS, kan je alles zelf regelen zoals je het wilt hebben.
mja betaal je ook voor natuurlijk.

Ik ga eens met antagonist bellengeen phonenumber? mailen over de functies zoals zij die aanbieden.

[ Voor 6% gewijzigd door BasieP op 09-04-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:35:
[...]
mja betaal je ook voor natuurlijk.
Ligt aan je eisen, heb nu een test lopen met een VPS voor 10eu/mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dik_voormekaar
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 18:55
Ik heb een domein bij antagonist.

De Apache Modules:
Loaded Modules core mod_authn_file mod_authn_default mod_authz_host mod_authz_groupfile mod_authz_user mod_authz_default mod_auth_basic mod_include mod_filter mod_deflate mod_log_config mod_logio mod_env mod_headers mod_unique_id mod_setenvif mod_version mod_proxy mod_proxy_connect mod_proxy_ftp mod_proxy_http mod_proxy_scgi mod_proxy_ajp mod_proxy_balancer mod_ssl prefork http_core mod_mime mod_dav mod_status mod_autoindex mod_asis mod_suexec mod_cgi mod_dav_fs mod_dav_lock mod_negotiation mod_dir mod_actions mod_userdir mod_alias mod_rewrite mod_so mod_php5

Php_Core:
short_open_tag On On

Komt uit phpinfo()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
thnx dik_voormekaar, ik had ook net mailtje van ze.
ze verwezen me naar http://phpinfo.antagonist.nl. Daar staat natuurlijk alles op

Pagina: 1