beste mensen,
Ik hoste tot voorkort altijd mijn websites bij dimensions, omdat we (bedrijfje waar ik werk dat o.a. websites bouwt) dan alles bij dezelfde provider hadden.
Echter is de website van hun (http://dimensions.nl) al eeuwen niet geupdate, en werken de helft van de pagina's niet. Je kunt niet online een domein aanvragen etc. etc.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe hoster, maar heb natuurlijk een aantal eisen.
De standaard eisen zijn:
- apache/mysql/php (5)
- onbeperkt email etc. etc.
- plesk / cpanel oid
en dat bieden de meeste wel aan. Echter, voor mij als webdeveloper veel belangrijkere eisen zijn vaak twijfelachtig.
Zo wil ik dingen als:
- shorttags (<? ?> ipv <?php ?>)
- mod_rewrite
- mod_headers
- mod_expires
Echter kan ik dat nergens vinden op websites.
Nu lees ik hier op got bijv dat mensen erg tevreden zijn over antagonist.nl. Maar kan iemand mij vertellen of deze in ieder geval shorttags en mod_rewrite heeft?
of weet iemand een betrouwbare (goedkope) hoster die dit wel aanbied?
Ik hoste tot voorkort altijd mijn websites bij dimensions, omdat we (bedrijfje waar ik werk dat o.a. websites bouwt) dan alles bij dezelfde provider hadden.
Echter is de website van hun (http://dimensions.nl) al eeuwen niet geupdate, en werken de helft van de pagina's niet. Je kunt niet online een domein aanvragen etc. etc.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe hoster, maar heb natuurlijk een aantal eisen.
De standaard eisen zijn:
- apache/mysql/php (5)
- onbeperkt email etc. etc.
- plesk / cpanel oid
en dat bieden de meeste wel aan. Echter, voor mij als webdeveloper veel belangrijkere eisen zijn vaak twijfelachtig.
Zo wil ik dingen als:
- shorttags (<? ?> ipv <?php ?>)
- mod_rewrite
- mod_headers
- mod_expires
Echter kan ik dat nergens vinden op websites.
Nu lees ik hier op got bijv dat mensen erg tevreden zijn over antagonist.nl. Maar kan iemand mij vertellen of deze in ieder geval shorttags en mod_rewrite heeft?
of weet iemand een betrouwbare (goedkope) hoster die dit wel aanbied?
This message was sent on 100% recyclable electrons.