[PW] problemen met Central Point ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://tweakers.net/price...sqi7oC5G_vNt0-_6WgGrK21Ew

Ik zit wat naar Android-toestellen te kijken. Mij valt op dat op diverse plaatsen de verwijzingen van Central Point niet kloppen: ik klik op een Hero maar ik kom bij Freecom-achtige zaken uit op hun site.

(De twee Hero's heb ik via het meldpunt gemeld, dit topic maak ik aan omdat er mogelijk meer problemen zouden kunnen zijn. :))

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 09-04-2010 10:21 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Het probleem met grote shops als Central-point is dat ze zoveel prijzen aanbieden dat er een vrij grote kans is dat een of meerdere SKU's van verschillende leveranciers van hun overeen komen met wat wij bij andere producten hebben staan. En dat levert dan inderdaad foute prijzen op.
Nadeel voor ons is dat shops ook wel eens meerdere prijzen voor hetzelfde product hanteren (via verschillende distributeurs) met als gevolg dat ze wel graag willen dat wij de goedkoopste van die prijzen uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Het lijken (zoals wel vaker) toch incidenten. Het enige wat we hier aan kunnen doen is per geval bekijken waar het probleem vandaan komt en actie ondernemen. In deze gevallen is het in ieder geval opgelost.

Edit: Zat er nu minimaal anderhalf uur tussen het tikken van deze reactie en het versturen ervan? Blijkbaar... Nou ja, twee antwoorden op je vraag dus :)

[ Voor 27% gewijzigd door Kraan op 09-04-2010 14:43 ]

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?