Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Wat voor netbook heb je? wellicht handig om te vermelden, het eerste wat mij te binnen schiet is dat als je de hele netbook een kwart slag draait draait je touchpad toch gewoon mee?
Als je hem normaal voor je hebt staan en je beweegt je vinger naar je toe gaat de muis naar beneden toch? Als je hem een kwart slag draait en je beweegt je vinger na beneden gaat de muis ook gewoon weer naar beneden. Het enige waar je tegenaan loopt is dat je cursos een kwart slag gedraait is.
maar dat gaat natuurlijk niet op als je een netbook hebt waar je het scherm van kunt kantelen ofzo. Vandaar: wat voor apparaat heb je?
Als je hem normaal voor je hebt staan en je beweegt je vinger naar je toe gaat de muis naar beneden toch? Als je hem een kwart slag draait en je beweegt je vinger na beneden gaat de muis ook gewoon weer naar beneden. Het enige waar je tegenaan loopt is dat je cursos een kwart slag gedraait is.
maar dat gaat natuurlijk niet op als je een netbook hebt waar je het scherm van kunt kantelen ofzo. Vandaar: wat voor apparaat heb je?
Fysiek gezien wel.Rupie schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 07:06:
Wat voor netbook heb je? wellicht handig om te vermelden, het eerste wat mij te binnen schiet is dat als je de hele netbook een kwart slag draait draait je touchpad toch gewoon mee?
Als ik hem normaal voor me heb en ik beweeg me vinger naar beneden dan gaat de muis inderdaad naar beneden. Maar als ik het scherm gekanteld heb (via software) dan gaat de muis opzij i.p.v. omlaag. Dat is het probleem niet hoe de cursor eruit ziet.Als je hem normaal voor je hebt staan en je beweegt je vinger naar je toe gaat de muis naar beneden toch? Als je hem een kwart slag draait en je beweegt je vinger na beneden gaat de muis ook gewoon weer naar beneden. Het enige waar je tegenaan loopt is dat je cursor een kwart slag gedraaid is.
Het is een Compaq Mini 700 met een vast scherm. Ik draai het scherm handmatig via de software en pak dan de netbook beet als een boek.maar dat gaat natuurlijk niet op als je een netbook hebt waar je het scherm van kunt kantelen of zo. Vandaar: wat voor apparaat heb je?
De applicatie draaien is wat enkel met Adobe Reader lekker werkt (ctrl+shift+min). Andere applicaties werken beduidend minder of simpel weg niet.
zoek is op Sakasa mouse
dit programmatje kan je muis input draaien is instelbaar
hoop dat dat is wat je zoekt
Dit is precies wat ik zocht, super!LijkjeNL schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:01:
zoek is op Sakasa mouse
Bedankt!
Je bent in ieder geval niet de enige die hier tegenaan loopt
Ik kwam net het programma eeerotate tegen, zou wellicht ook nog een optie kunnen zijn: http://www.liliputing.com...reen-rotation-easier.html
no problem gebruik zelf mijn asus 1000h wel is zoals jij het omschreef dus herkende het probleem
blij dat ik je kon helpen
Pagina: 1