Hoi!
Als je een plaatje in je post plakt dat te groot is krijg je deze melding:
Serverload lijkt me niet echt relevant want ik denk niet dat er meer dan 3 plaatjes per minuut geupload worden (wild guess).
Het is maar een suggestie, ik heb er opzich niet echt last van want ik upload bijna nooit plaatjes. Je moet er alleen als lezer wel tegenaan kijken.
Als je een plaatje in je post plakt dat te groot is krijg je deze melding:
Is dat niet een beetje ouderwets? Ik ga er niet aan beginnen, mij teveel werk. Zou handiger zijn als GoT automatisch resized naar de juiste afmetingen. Ik weet niet in wat voor taal GoT geschreven is maar de meeste frameworks hebben wel een standaard image bewerkingssysteem. In php bijvoorbeeld is het volgens mij een regel of 10 om dat te bouwen mbv de GD library.Deze afbeelding is 1059 * 632 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Serverload lijkt me niet echt relevant want ik denk niet dat er meer dan 3 plaatjes per minuut geupload worden (wild guess).
Het is maar een suggestie, ik heb er opzich niet echt last van want ik upload bijna nooit plaatjes. Je moet er alleen als lezer wel tegenaan kijken.