Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[images] autothumbnailen?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
Hoi!

Als je een plaatje in je post plakt dat te groot is krijg je deze melding:
Deze afbeelding is 1059 * 632 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit moet.
Is dat niet een beetje ouderwets? Ik ga er niet aan beginnen, mij teveel werk. Zou handiger zijn als GoT automatisch resized naar de juiste afmetingen. Ik weet niet in wat voor taal GoT geschreven is maar de meeste frameworks hebben wel een standaard image bewerkingssysteem. In php bijvoorbeeld is het volgens mij een regel of 10 om dat te bouwen mbv de GD library.

Serverload lijkt me niet echt relevant want ik denk niet dat er meer dan 3 plaatjes per minuut geupload worden (wild guess).

Het is maar een suggestie, ik heb er opzich niet echt last van want ik upload bijna nooit plaatjes. Je moet er alleen als lezer wel tegenaan kijken.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als die plaatjes geüpload werden kon dat ja. Maar dat is meestal niet zo-- het zijn gewoon links naar andere servers.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:06

crisp

Devver

Pixelated

Dus je stelt voor dat we alle plaatjes die gelinked worden maar zelf gaan hosten en thumbnailen? Als je genoeg karma hebt kan je het fotoalbum gebruiken daarvoor. Ouderwets of niet, wij zijn geen image-hoster...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.