Is gewoon het voltage op je mobo, vaak moet je niet hoger als 3.7 , anders gaat bijv, je geluidskaart fouten maken

, of er komt ruis , maar het nut ervan is dat je mem, /agp/ pci enzo stabieler kunne zijn , maar dat werkt vaak alleen maar als je een hoge fsb hebt en natuurlijk een fsb van de agp , soms onstaan er kleine foutjes zoals effe een heel klein stukkie beelduitval,dan heeft bijvoorbeeld de i/o verhogen nuut, nouja, dat had het bij mij iig, of je pc memory er echt stabieler van wordt weet ik niet , ik merk er iig niks van,
Kortom, het verhogen i/o heeft vaak nu voor je agp of andere dingne die net iet te zwak zijn en soms uitval/ fouten tonen( als ze vet geklokt zijn ) , maar doe je het te hoog, dan kan je ook gekke dingen krijgen, zoals dar de geluidskaart herrie ggaat maken, of je hd controler flipt , of iets in je pci slot fouten gaat maken, dus alleen verhogen, als je ergens een probleem mee hebt, anders zou het stom zijn ...
Zijn er nog andere dingen, waarbij je baat kunt hebben doot het i/o te verhogen ???