There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Als je het slim bekijkt is een 3G ipad een goede vervangen voor een 7inch dvd player. Vele male groter hogere resolutie beter beeld. Tis jammer dat ik niet zulke skills heb anders had ik het zeker willen doen. Prachtig!Drobanir schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:46:
Ik kwam deze op het web tegen en wilde jullie deze niet onthouden:
http://www.pedaltothemeta..._install_ipad_in_car.html
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Wel diefstalgevoelig denk ik

Mag toch hopen dat je je iPad er ook uit kunt halen?ThinkPadd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:52:
Holy shit dat ziet er echt nice uit
Wel diefstalgevoelig denk ik
Maar er zit toch geen GPS op de iPad? Dus ergens is het helemaal niet meer handig....NeHoX schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:50:
[...]
Als je het slim bekijkt is een 3G ipad een goede vervangen voor een 7inch dvd player. Vele male groter hogere resolutie beter beeld. Tis jammer dat ik niet zulke skills heb anders had ik het zeker willen doen. Prachtig!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Zowel op de WiFi versie, als op de 3G zit AGPS!Touchdomex schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:43:
Maar er zit toch geen GPS op de iPad? Dus ergens is het helemaal niet meer handig....![]()
Zie : http://www.apple.com/benl/ipad/specs/
Onder "locatie bepaling"
AGPS != GPSRobain schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:47:
[...]
Zowel op de WiFi versie, als op de 3G zit AGPS!
Zie : http://www.apple.com/benl/ipad/specs/
Onder "locatie bepaling"
En AGPS werkt alleen met GSM zendmasten dus is onmogelijk op de WiFi versie beschikbaar.
AGPS is alleen enigzins betrouwbaar als er genoeg 3G masten om je heen zitten en dat is 9 van de 10 keer niet het geval

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 08-04-2010 21:50 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dit is niet juist.Touchdomex schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:49:
[...]
AGPS != GPS
En AGPS werkt alleen met GSM zendmasten dus is onmogelijk op de WiFi versie beschikbaar.
AGPS is alleen enigzins betrouwbaar als er genoeg 3G masten om je heen zitten en dat is 9 van de 10 keer niet het geval
AGPS is Assisted GPS. DIt betekend dat de GPS een sneller signaal kan geven door eerst wifi en/of 3G. Hierna wordt via GPS de exacte locatie bepaald.
Op de iPhone kan je dit bijvoorbeeld zien dat hij altijd direct een locatie heeft, maar soms pas enkele seconden later je precieze locatie, dmv GPS.
Kortom het is geen "crippeld" GPS, maar juist verbeterd.
Maar waarom staat er dan geen GPS in de specsGS2K1 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:16:
[...]
Dit is niet juist.
AGPS is Assisted GPS. DIt betekend dat de GPS een sneller signaal kan geven door eerst wifi en/of 3G. Hierna wordt via GPS de exacte locatie bepaald.
Op de iPhone kan je dit bijvoorbeeld zien dat hij altijd direct een locatie heeft, maar soms pas enkele seconden later je precieze locatie, dmv GPS.
Kortom het is geen "crippeld" GPS, maar juist verbeterd.

/me Snapt normale advertenties niet meer door het weghalen van essentiele info.....

Dit staat er in de specs:Touchdomex schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:24:
[...]
Maar waarom staat er dan geen GPS in de specsAlleen AGPS is dom om er neer te zetten van AGPS is een laag op het GPS systeem en niet een hoofd onderdeel ergens van
![]()
/me Snapt normale advertenties niet meer door het weghalen van essentiele info.....
Digital compass
Assisted GPS (Wi-Fi + 3G model)
Cellular (Wi-Fi + 3G model)
Dus AGPS en Cellular zit dus alleen in de Wi-Fi MET 3G
ontopic:
Vette mod.. helaas is mijn dashboard van een paar mm ijzer en daar achter zit ong gelijk de benzine tank
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Het fabeltje over A-GPS blijft maar rond-echoen he.Touchdomex schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:24:
[...]
Maar waarom staat er dan geen GPS in de specsAlleen AGPS is dom om er neer te zetten van AGPS is een laag op het GPS systeem en niet een hoofd onderdeel ergens van
![]()
A-GPS is Assisted GPS, en is (o.a. door snellere lock) BETER dan "gewone" GPS. Het is dus geen Assistentie voor je GPS (zoals jij schrijft) maar GPS met Assistentie. Het is ook geen uitgeklede versie alleen op absis van GSM-masten of WiFi-accesspoints zoals hoger wordt beweerd.
Elke keer (FP, GOT, whatever) als een apparaat met zowel een SIM-kaartje als GPS de revue passeert krijgen we deze discussie weer, en elke keer zijn er weer de mensen die liever snel iets roepen dan uitzoeken hoe het echt in elkaar zit. Vermoeiend, vooral omdat je echt niet meer hoeft te doen dan "define:a-gps" in de zoekbalk van je browser in te typen.
[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 19-04-2010 22:39 ]
Zoef