Windows7 zwart scherm na instaleren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09-2023
Ik heb te maken met een probleem na het installeren van windows 7.

Als ik windows heb geinstalleerd krijg ik wel de 4 bolletjes die samen gaan tot het teken van windows. Dan komt vervolgens een zwart scherm met alleen me muisicoon zichtbaar en stopt me pc met zijn proces en valt na een tijdje in de no-signal stand.

is hier misschien een oplossing voor ?

het volgende heb ik al geprobeerd :

opnieuw installeren andere schijf.
met en zonder cd-rom op starten.
mijn boot veranderd van hd/cd naar cd/cd en hd/hd en verder.

dit heeft helaas nog geen nut gehad.

in veilige modus krijg ik het volgende probleem :

ik krijg het bericht : installatie kan niet worden voltooid in veilige modus windows herstart zich om de instalatie compleet te maken. vervolgens gebeurd er niets

[ Voor 16% gewijzigd door lennaertP op 08-04-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Kan je de boel opstarten in veilige modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
nee helaas niet.
dan krijg ik het scherm instalatie kan niet worden voltooid in veilige modus windows herstart zich om de instalatie compleet te maken. vervolgens gebeurd er niets.
( was dit er even vergeten bij te melden zal even adden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Wellicht dat het zinvol is om even te posten over wat voor hardware je het zoal hebt. Wat voor videokaart gebruik je bijvoorbeeld?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet toevallig een 2e scherm/tv erop aangesloten?
Heb namelijk ook wel eens tot 3 keer toe Windows opnieuw geïnstalleerd en toen heb ik me tv aangezet en daar was ie het Welkoms scherm 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Ik neem aan dat je partitie groot genoeg is en je ook genoeg geheugen hebt. Indien mogelijk probeer eens een andere videokaart.
Wat ik zelf heb meegemaakt is dat Windows 7 niet met het geheugen overweg kon. Op het moederbord zat 2x1GB dual channel geheugen, en een extra 512MB module in het derde slot, dus niet dual channel. Die derde geheugen module kon Windows 7 niet hanteren. Daarbij precies dezelfde symptomen als jij hebt.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
gelukt :)
was idd 2e scherm haha.
Pagina: 1