Beste tweakers,
Ik speel nu al bijna 3 jaar World of Warcraft, maar nu begint mijn pc het te begeven aan alle kanten en word het spel te zwaar als ik mooie graphic's wil op 1920x1200. Wat ik nou graag wil is dat mijn pc WoW op full graphic's kan draaien en alles soepel loopt. Daarom heb ik zitten denken aan een upgrade of een totaal nieuwe pc bouwen. Maar ik weet dus totaal niet wat ik nou moet doen, upgraden of een nieuwe pc. En als een nieuwe pc word aangeraden wat is dan het best en goedkoopst?. Aangezien ik niet veel van hardware af weet en ik verdwaal in de mogelijkheden kom ik ook niet echt verder met de Best Buy Guide. Ik ben van plan er zoveel geld voor uit te geven als nodig is, ik zou graag wat van jullie horen.
PS,
Ik ben nieuw hier en dit is de eerste keer dat ik op een forum zit dus ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan.
Mijn pc'tje:
Field Value
Operating System Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Motherboard
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+
Motherboard Name Asus A8N-SLI (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)
Motherboard Chipset nVIDIA nForce4 SLI, AMD Hammer
System Memory 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award (11/30/04)
Communication Port Communications Port (COM1)
Communication Port ECP Printer Port (LPT1)
Display
Video Adapter NVIDIA GeForce 8800 GS (384 MB)
Monitor Plug and Play Monitor [NoDB] (L810C0188601)
Field Value
Physical Memory
Total 2047 MB
Used 592 MB
Free 1454 MB
Als ik nog iets vergeten ben zet ik het er bij.
Groeten, Frits.
Ik speel nu al bijna 3 jaar World of Warcraft, maar nu begint mijn pc het te begeven aan alle kanten en word het spel te zwaar als ik mooie graphic's wil op 1920x1200. Wat ik nou graag wil is dat mijn pc WoW op full graphic's kan draaien en alles soepel loopt. Daarom heb ik zitten denken aan een upgrade of een totaal nieuwe pc bouwen. Maar ik weet dus totaal niet wat ik nou moet doen, upgraden of een nieuwe pc. En als een nieuwe pc word aangeraden wat is dan het best en goedkoopst?. Aangezien ik niet veel van hardware af weet en ik verdwaal in de mogelijkheden kom ik ook niet echt verder met de Best Buy Guide. Ik ben van plan er zoveel geld voor uit te geven als nodig is, ik zou graag wat van jullie horen.
PS,
Ik ben nieuw hier en dit is de eerste keer dat ik op een forum zit dus ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan.
Mijn pc'tje:
Field Value
Operating System Microsoft Windows XP Professional
OS Service Pack Service Pack 2
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Motherboard
CPU Type AMD Athlon 64, 2000 MHz (10 x 200) 3200+
Motherboard Name Asus A8N-SLI (3 PCI, 2 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR DIMM, Audio, Gigabit LAN)
Motherboard Chipset nVIDIA nForce4 SLI, AMD Hammer
System Memory 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award (11/30/04)
Communication Port Communications Port (COM1)
Communication Port ECP Printer Port (LPT1)
Display
Video Adapter NVIDIA GeForce 8800 GS (384 MB)
Monitor Plug and Play Monitor [NoDB] (L810C0188601)
Field Value
Physical Memory
Total 2047 MB
Used 592 MB
Free 1454 MB
Als ik nog iets vergeten ben zet ik het er bij.
Groeten, Frits.