Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-10 22:34
Hoi,

Ik ben er uit dat ik de HTC desire wil gaan kopen icm een telfort abonnementtje van 22,40 per maand. Ik moet dan nog €130 betalen voor de telefoon, maar dan heb ik ook wat. Ik koos voor telfort omdat ze mooie aanbiedingen hebben en een goed ( vooral duidelijk) ogende site.

Maar op internet lees ik allemaal negatieve reviews over telfort over de volgende zaken:
  • bel-minuten die te laat worden aan geleverd
  • Te hoge rekeningen die niet horen bij abbo.
  • slechte service
  • beloftes die niet ze niet nakomen
Het gaat mij bij dit abbo vooral om het internet (ik bel niet veel). Maar als ik al die reacties op die site lees (http://www.topproduct.nl/...-039AF2BE16AC/Telfort.htm) dan krijg ik toch wel een ander gevoel over telfort.

Misschien zitten er gewoon wat boze klanten bij die te veel verwachten, en daarom zo'n review geven. Ik ben vooral bang voor die te hoge rekeningen, ik ben nog maar 15 jaar en ik lever toch wel 1/3 van mijn folderwijk per maand in om dit toestel te kopen. Straks krijg ik een rekening van 120 euro en dan ben ik de lul :)

Dus ik vraag hier om wat recente beoordelingen, wat vinden jullie van deze provider, en dan vooral internet bij telfort. Ook wil ik graag weten of de bovenstaande punten kloppen bij telfort. Telfort is eigenlijk de enige provider waar de toestellen lekker goedkoop zijn dus ik hoop dat het niet waar is.

Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10 22:29

emzed

*

Mijn vrouw belt al een jaar of 5 met Telfort. Ze is er supertevreden over en het is ook nog een keer spotgoedkoop. Het netwerk is goed (want KPN).

Ze heeft nog geen mobiel internet op haar toestel maar dit willen we wel gaan doen. Dit kost 10,- per maand voor 768 kb/s (eerste 3 maanden 2,50) Dat is niet echt concurrend met Vodafone en T-mobile. Maar die hebben weer andere problemen. De ene is heel duur met bellen en andere heeft beroerde dekking buiten de randstad.
(bron: hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evanraalte
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-10 22:34
bedankt voor je reactie,
Maar waar staat dan dat het internet na 3 maanden €10 wordt?

EDIT: Ik zie nu dat het inderdaad het geval is als je er een toestel bij neemt. Bij sim-only zie ik dit echter niet staan, betekend dat dat de prijs 2,50 per maand blijft?

[ Voor 50% gewijzigd door evanraalte op 10-04-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:27
Telfort is de budgetprovider binnen KPN. Dat betekent dat je wel een goed netwerk hebt, maar helaas ook wat nadelen:
- Je rekent per minuut naar boven af (dus: 1:01 bellen = 2 minuten afrekenen).
- Je kunt je huidige beltegoedsaldo niet opvragen. Oftewel, gokken hoeveel je nog over hebt (en in je telefoon kijken heeft weinig nut dankzij de afronding per minuut).
- Dramatische klantenservice (maar die heb je uiteraard niet of niet vaak nodig, maar als je ze een keer nodig hebt dan....).

Bovendien, als je een Androidtelefoon hebt icm Telfort dan dien je roaming aan te zetten voor internet (want Telfort gebruikt het KPN-netwerk). Als je dan vlak bij de grens woont, heb je ooit kans dat je per ongeluk op een buitenlands netwerk zit te internetten.

[ Voor 21% gewijzigd door RobbertC op 10-04-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
RobbertC schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 21:10:
Telfort is de budgetprovider binnen KPN. Dat betekent dat je wel een goed netwerk hebt, maar helaas ook wat nadelen:
- Je rekent per minuut naar boven af (dus: 1:01 bellen = 2 minuten afrekenen).
- Je kunt je huidige beltegoedsaldo niet opvragen. Oftewel, gokken hoeveel je nog over hebt (en in je telefoon kijken heeft weinig nut dankzij de afronding per minuut).
- Dramatische klantenservice (maar die heb je uiteraard niet of niet vaak nodig, maar als je ze een keer nodig hebt dan....).

Bovendien, als je een Androidtelefoon hebt icm Telfort dan dien je roaming aan te zetten voor internet (want Telfort gebruikt het KPN-netwerk). Als je dan vlak bij de grens woont, heb je ooit kans dat je per ongeluk op een buitenlands netwerk zit te internetten.
Dat per minuut afrekenen doen Hi en KPN ook. KPN heeft 3 ondernemingen op de markt gezet. Eén voor jongeren die veel SMS'en (Hi), voor mensen die veeeeeeel bellen (Telfort) en voor mensen van de oude stempel of niet weten wat ze willen (KPN flexibel).

Telfort is dus erg voordelig als je veel belt. SMS en internet je ook, dan is Vodafone of Hi beter. Vodafone is ook de enige die per seconde afrekent. Hi is echt slecht bezig atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haak even aan....
Ook ik wil aan het mobiel internet.
Heb al een lopend 2jarig contract, 300min, en bel al jaren daar. Lijk het nu vervroegd (nog 4 maanden te gaan) te mogen verlengen, incl. ander toestel, wil dan ook de HTC Desire.

Doe ik daar verstandig aan, als ik graag z.s.m. mobiel internet wil? Of zijn anderen, als Vodafone, zoveel beter dat ik er beter aan doe dat abonnement door te betalen en over te stappen?

Overigens via Twitter en telefoon uitstekende ervaringen met de klantenservice van Telfort.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 16:51
Ik zit te denken om naar telfort te gaan, maar weet iemand hier of ze ook plannen hebben om hun mobiel internet te verhogen? Ik weet van T-mobile, vodafone en KPN dat t omhoog gaat, maar van Telfort heb ik nog niet echt iets gehoord/gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:20

Saven

Administrator

telfort heeft alles al verhoogd als ik mij niet vergis. hi en kpn sinds een paar dagen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 02Sjoerd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-10 16:51
Op de site kan je nog gewoon voor 10 euro 1 GB data krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo 02Sjoerd, je kickt nu een topic van anderhalf jaar oud. Zoals je zelf al in je 2e post aangeeft ben je zelf goed in staat om deze vraag zelf te beantwoorden. Een korte zoektocht op google en de site van Telfort zelf zal je vraag zeer waarschijnlijk beantwoorden. Omdat het niet de bedoeling is dat topics worden overgenomen door nieuwe vragen, gaat dit topic op slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.