🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Dus probeer eens andere merken dvd's.
[ Voor 20% gewijzigd door jan99999 op 08-04-2010 19:50 ]
Nou herken ik het probleem niet, maar power calibration error klinkt alsof het met stroom te maken heeft. Trekt je voeding het wel? Hang desnoods de brander even aan een aparte psu die je hotlinkt (aanzetten door groen en zwart te verbinden in de ATX stekker).
Firmware is de nieuwste, voeding moet het wel trekken, het is een notebook, voorheen heeft hij het altijd gedaan.Mr Alfabet schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:37:
Heb je de firmware al geupdate?
Nou herken ik het probleem niet, maar power calibration error klinkt alsof het met stroom te maken heeft. Trekt je voeding het wel? Hang desnoods de brander even aan een aparte psu die je hotlinkt (aanzetten door groen en zwart te verbinden in de ATX stekker).
Hij zit natuurlijk in de zijkant van de laptop geschoven, ik kan hem vanavond als ik thuis ben er eens uithalen en erin stekenAdmiral Freebee schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:52:
Stomme vraag, maar steekt de SATA kabel wel goed in de brander en op het moederbord? Ik had hetzelfde probleem, en het bleek dat één pin van de kabel geen goed contact maakte. Daardoor las hij wel perfect, maar schrijven gaf dezelfde error.
Ik heb inmiddels Sony ook een vraag gestuurd, wellicht dat zij meer klachten hebben, of een oplossing, dat zou beter zijn...
UPDATE: Bericht van Sony gehad: Het feit dat u een eigen versie (Windows 7) heeft op de computer zou de problemen kunnen veroorzaken. Ook kan het zijn dat uw laser vies aan het worden is.
Ik neem aan dat ze gewoon het probleem van zich af willen schuiven? De brander heeft namelijk altijd gewerkt, tot een tijdje terug...Kan het door viezigheid zijn? Moet ik dan zo'n clean disc hebben, of werkt dat niet?
[ Voor 14% gewijzigd door Ypho op 09-04-2010 12:17 . Reden: Update ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik zou de brander eens in een andere laptop proberen, en als ie dan nog problemen geeft gewoon RMA'en.Ypho schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:27:
[...]
Firmware is de nieuwste, voeding moet het wel trekken, het is een notebook, voorheen heeft hij het altijd gedaan.
[...]
Hij zit natuurlijk in de zijkant van de laptop geschoven, ik kan hem vanavond als ik thuis ben er eens uithalen en erin steken
Ik heb inmiddels Sony ook een vraag gestuurd, wellicht dat zij meer klachten hebben, of een oplossing, dat zou beter zijn...
UPDATE: Bericht van Sony gehad: Het feit dat u een eigen versie (Windows 7) heeft op de computer zou de problemen kunnen veroorzaken. Ook kan het zijn dat uw laser vies aan het worden is.
Ik neem aan dat ze gewoon het probleem van zich af willen schuiven? De brander heeft namelijk altijd gewerkt, tot een tijdje terug...Kan het door viezigheid zijn? Moet ik dan zo'n clean disc hebben, of werkt dat niet?
Verwijderd
Opties: cmos schoon maken.
Besturingspogramma opnieuw installeren.
Brandprogramma van Windows Verkenner proberen.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2010 17:30 ]
Met een DVD/BD lens cleaner van Philips werkt het niet... Volgende keer dus wattenstaafjes...