[WIN7] Onbestaande partitie/schijfletter in Deze Computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:38
Ik heb recent een SSD aangeschaft en de oude schijf in mijn laptop vervangen voor deze SSD. Ik heb daar Windows op geïnstalleerd. Tot zover alles prima.
Ik heb echter de oude schijf in een caddy geplaatst, en mijn optisch station vervangen. Toen ik opstarte werden de partities netjes gevonden. Echter zit er ook een partitie tussen die niet toegankelijk is, namelijk station Q:\. Ik heb geen idee waar deze vandaan komt.

Ik dacht dat het de recovery partitie was. Ik heb echter met EASEUS de recovery verwijderd en de andere partitie vergroot over de hele schijf. Ik zie nu in EASEUS en de disk manager van windows partitie/station Q nergens terug. Ik weet dus niet hoe ik daar vanaf kom?

Hij is niet toegankelijk, wél te renamen, geen eigenschappen (althans 0 bytes). Heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je ongetwijfeld de office 2010 beta click to run geinstalleerd.
http://social.technet.mic...78-4347-b0b8-7a53e6cdf35d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Top! Zoeken blijft een vak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:47
Ik ben normaal gesproken niet de persoon die een ander snel zal aanspreken op zijn/haar spelling e.d... maar ik viel nu toch wel heel erg over de titel van dit onderwerp. Het woord 'onbestaand' komt niet voor in een Nederlandstalig woordenboek ook al is het een woord dat regelmatig wordt gebruikt. Zelfs in professionele journalistiek e.d. kom je het tegen, maar ik vind het echt vreselijk om te horen of lezen want het is simpelweg een onbestaand niet bestaand woord ;)

Sorry, maar ik moest het even kwijt... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door MicGlou op 08-04-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Duidelijk, ik kan er ook vaak over vallen, net zoals hun/zij en meer van dergelijke fouten. Ik was me van deze echter niet bewust. Ik zal er voortaan op letten! Gelukkig ben ik niet de enige en ook niet de enigste ;) die deze fout maakt. Google vindt er 91.300!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicGlou schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:13:
Ik ben normaal gesproken niet de persoon die een ander snel zal aanspreken op zijn/haar spelling e.d... maar ik viel nu toch wel heel erg over de titel van dit onderwerp. Het woord 'onbestaand' komt niet voor in een Nederlandstalig woordenboek ook al is het een woord dat regelmatig wordt gebruikt. Zelfs in professionele journalistiek e.d. kom je het tegen, maar ik vind het echt vreselijk om te horen of lezen want het is simpelweg een onbestaand niet bestaand woord ;)

Sorry, maar ik moest het even kwijt... O-)
Kleine lettertjes vergroten de leesbaarheid niet.
Er zit een knopje in de vorm van een handje links bovenaan het scherm. Daarmee kan een verzoek om de titel te veranderen gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:35:
[...]

Kleine lettertjes vergroten de leesbaarheid niet.
Er zit een knopje in de vorm van een handje links bovenaan het scherm. Daarmee kan een verzoek om de titel te veranderen gedaan worden.
Ik wou het niet te hard roepen ;)
Pagina: 1