Internet val 5 seconden weg bij aanzetten laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartacuZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 15:23
Hallo,

Ik zit met een best lastig probleem, wanneer ik men laptop aanzet valt internet voor 5 tot 10 seconden op alle andere apparaturen uit. Dit is best lastig als ik bv op xbox live zit, deze disconnect direct als er even geen connectie is. Dit probleem doet zich sinds vandaag voor en er is niet veranderd aan men laptop. er staat trouwens windows 7 op geinstalleerd, heb geen virussen of dergelijke.

Hopelijk is iemand van jullie bekend met dit probleem

alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

wat gebeurd er dan precies, als je bevoorbeeld een internetpagina probeert te laden doet het dan traag of krijg je pagina kan niet worden weer gegeven?
en valt je router ook uit?
IP conflictje misschien..

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartacuZ
Net heb ik ook gemerkt dat het dus is als er gewoon een ander apparaat dat op internet gaat (gewoon bij het inloggen) dat het internet uitvalt voor een aantal seconden, ik heb even een router er tussen gegooit en ga ik even kijken of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartacuZ
de pagina kan niet weergegeven worden zegt het namelijk dan. bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

En als jij alles aanzet en iets met internet doet (dus overal internet pagina opent.) werkt dat wel gewoon?
als het puur is als je iets aan zet, of verbinding maakt dan lijkt mij het inderdaad een IP conflict, waar door die zich na 10 sec automatisch hersteld.
maar zelf nooit echt last van gehad behalve als ik echt IP handmatig ging instellen en nog 1 pc irritant ging doen.
dus kan niet echt zeggen of het ook echt zo is, anders probeer je je laptop bijvoorbeeld gewoon een vast IP te geven en deze even aan en uit te zetten kijken of die het dan nog steeds doet.

[ Voor 3% gewijzigd door CorVus op 08-04-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartacuZ
Bedankt voor je reactie, zoals ik net zei heb ik even een andere router er tussen gezet en nu valt het internet niet meer uit, het zou inderdaad iets met een ip conflict te maken kunnen hebben, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien alle andere apparaten zonder internet zitten die allen een verschillend ip hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus

CorVus

Aka Thumbass

dat is mooi dat dat helpt, wel vreemd maar het is iets.
en ip conflict is inderdaad nu je het zegt niet logisch, maar het was een idee :)

Pagina: 1