Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[blog] video-tag in reacties optioneel ?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Zoals bekend zijn diverse tags bij het reageren op een blog niet mogelijk; denk aan video / img etc.
Persoonlijk vind ik dat een gemis op mijn blog, en gezien sommige tag-fails bij de reacties denken users daar ook zo over.

Is het niet mogelijk om dat voor de blog-beheerde optioneel te maken?

Dat je kunt aangeven of [video] etc. wel gebruikt kan worden op je blog. Nadeel is weer dat je als gebruiker niet meer weet welke blog wel en niet die tags ondersteunen. Maar goed, dat is wel weer op te lossen door de gebruiker hierop te attenderen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Ik ken eigenlijk geen weblogs die het toestaan aan reageerders om plaatjes of video's te posten, en ik denk dat het ook vragen om moeilijkheden is; zeker als je het zou toestaan aan anonieme reageerders.

Ik ben er in ieder geval geen voorstander van, volgens mij moet je dit gewoon niet willen...

Intentionally left blank

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 22:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik ken anders wel weblogs waar de commenters plaatjes kunnen posten. :) LiveJournal is een mooi voorbeeld.

Of dat een goed idee is of niet laat ik over aan jullie. Wou gewoon zeggen dat er plenty weblogs zijn die het wel toestaan. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
simpel voorbeeldje; Aerschtuner and the lack of time: Modern Warfare 2 - De Nuke killstreak reward in 30 seconde

Vandaar 'optioneel' door de blogger zelf laten bepalen. Immers zijn er nogal wat blogs waarbij het wel kan, maar ook voldoende die het niet ondersteunen. Gezien de blogger zelf verantwoordelijk is voor de geposte content (althans zo is mij altijd verteld) leek 't mij een overweging waard.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

De blogger is inderdaad zelf verantwoordelijk voor de door hem geposte content, maar kan (denk ik) maar beperkt aansprakelijk gesteld worden voor door anderen geposte content op zijn of haar blog. Uiteraard tolereren we als Tweakers.net geen reacties aldaar die bijvoorbeeld discriminerend of lasterend zijn. De vraag is of je dat wilt uitbreiden naar content die mogelijk ook inbreuk maakt op auteursrecht.

Dat maakt het imo uiteindelijk ook iets waar het MT zich over mag uitspreken...

Intentionally left blank

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 22:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Bij nader inzien zou ik het wel tof vinden als de blogger per post kan bepalen of de commentaren plaatjes mag bevatten.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Pagina: 1