Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort een telefoon (simkaart) van de zaak.
Maar wil mijn eigen privételefoonnummer ook nog behouden.
Maar zeker geen zin om met 2 telefoons rond te lopen. Dat heb ik al een tijd gedaan, maar is toch behoorlijk onpraktisch.

Ik zie een aantal toestellen, maar ook vooral (voor mij) onbekende merken. En vraag me een beetje af wat goed is en wat totaal niet aan te raden is. Veel topics zijn oud dus hopelijk zijn er hier goede tips/aanwijzingen waar op te letten.

Heb sowieso een aantal vragen en eisen mbt mijn toekomstige nieuwe telefoon.

Vragen
1. werkt een dual sim ook met verschillende providers?
2. is zo een dual sim adapter iets wat anders goed werkt ? En in welke telefoons?

Eisen en/of wens :
1. touchscreen (eis)
2. sync met computer/outlook/agenda etc (eis)
3. gps (een wens geen directe eis)
4.qwerty (een grote wens geen directe eis)
5. voldoende geheugen of uitbreidbaar.
6. vooral een stabiele telefoon die ik niet 1x in de maand hoef te resetten enzo.

Ik heb hiervoor toestellen van HTC en SE X1 gehad. En die bevielen altijd erg goed.
Maar met die (voor mij ) merkloze toestellen die ik zo op het inet vind weet ik niet wat goed en niet goed is. En waar allemaal op te letten.

Ik hoor graag tips/tricks etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 14:16 . Reden: toevoeging van vraag ]

Verwijderd

je wilt touchscreen en qwerty in 1 a la X1?

Verwijderd

Topicstarter
jup, graag!

als het niet kan dan liever touch... maar voorkeur gaat echt naar allebei

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 14:13 ]

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:12:
jup, graag!

als het niet kan dan liever touch... maar voorkeur gaat echt naar allebei
http://www.kieskeurig.nl/gsm/zoeken/uitgebreid en dan al je eisen en dualsim aanvinken.

Ja kieskeurig.nl O-) : tweakers pricewach had deze filter niet :'(

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Acer had er een, verder zul je er vrees ik niet veel meer vinden

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, dat vermoeden had ik al...

En zag ook dat de bestaande dual sim telefoons geen smtp protocol ondersteunen :( Dat is wel balen....
Want dat is misschien nog wel een belangrijkere vereiste dan een toestenbordje...

Iemand enig idee hoe die dual sim brackets werken? Werken ze beetje ok of dat toch niet?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:37
De meeste telefoons uit china e.d. hebben allemaal dual-sim, maar goed over de kwaliteit durf ik niets te zeggen :X

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:55

Nakebod

Nope.

Lijkt idd vrijwel niet te krijgen hier, import een toestel uit China en je hebt onderhand alleen maar dual sim toestellen.
Bijvoorbeeld: http://www.chinavasion.com/index.php/cName/mobile-phones/
De prijs zegt waarschijnlijk wel iets over de kwaliteit, al kan je natuurlijk geluk hebben.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zoek op DealExtreme eens naar dualsim, dan kom je er erg veel tegen. Helaas geen bekende toestellen, maar ze zijn wel goedkoop. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

tsja, maar meestal: geen gps, geen wifi, geen 3g, geen officieel OS, gebrekkige taal-support. Als ik zoiets zou doen zou ik 'm niet uit China halen en helemaal niet van DX

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:45

Lulukai

God's gift to women

Als het over dual sims gaat komt iedereen direct op de proppen met Chinese sites als DealExtreme. Is er geen enkele van de kwaliteitsmerken die zo'n telefoon aanbiedt?

.

Verwijderd

Topicstarter
Samsung heeft 3 types dual sim toestellen...
Alleen echt handig voor zakelijk gebruik zijn ze niet. En dan doel ik meer op gebruik van outlook/agenda beheer. En zoals een goede WM 6.5 werkte...
Een onbekend merk zou niet erg zijn als ze goede recensies krijgen...Maar dat is nu ook weer niet echt te vinden.
Ik denk dat het of mijn wensen/eisenlijstje bij moet stellen of toch voor 2 toestellen zou moeten gaan...maar dat laatste probeer ik toch te voorkomen.

Iemand bekend met die dual-sim brackets die je in elke telefoon kunt stoppen??
Ben je dan op beiden nr's tegelijk bereikbaar of dat toch niet?
En werkt het vooral een beetje stabiel? En op welke telefoons?
Pagina: 1