Ik krijg binnenkort een telefoon (simkaart) van de zaak.
Maar wil mijn eigen privételefoonnummer ook nog behouden.
Maar zeker geen zin om met 2 telefoons rond te lopen. Dat heb ik al een tijd gedaan, maar is toch behoorlijk onpraktisch.
Ik zie een aantal toestellen, maar ook vooral (voor mij) onbekende merken. En vraag me een beetje af wat goed is en wat totaal niet aan te raden is. Veel topics zijn oud dus hopelijk zijn er hier goede tips/aanwijzingen waar op te letten.
Heb sowieso een aantal vragen en eisen mbt mijn toekomstige nieuwe telefoon.
Vragen
1. werkt een dual sim ook met verschillende providers?
2. is zo een dual sim adapter iets wat anders goed werkt ? En in welke telefoons?
Eisen en/of wens :
1. touchscreen (eis)
2. sync met computer/outlook/agenda etc (eis)
3. gps (een wens geen directe eis)
4.qwerty (een grote wens geen directe eis)
5. voldoende geheugen of uitbreidbaar.
6. vooral een stabiele telefoon die ik niet 1x in de maand hoef te resetten enzo.
Ik heb hiervoor toestellen van HTC en SE X1 gehad. En die bevielen altijd erg goed.
Maar met die (voor mij ) merkloze toestellen die ik zo op het inet vind weet ik niet wat goed en niet goed is. En waar allemaal op te letten.
Ik hoor graag tips/tricks etc.
Maar wil mijn eigen privételefoonnummer ook nog behouden.
Maar zeker geen zin om met 2 telefoons rond te lopen. Dat heb ik al een tijd gedaan, maar is toch behoorlijk onpraktisch.
Ik zie een aantal toestellen, maar ook vooral (voor mij) onbekende merken. En vraag me een beetje af wat goed is en wat totaal niet aan te raden is. Veel topics zijn oud dus hopelijk zijn er hier goede tips/aanwijzingen waar op te letten.
Heb sowieso een aantal vragen en eisen mbt mijn toekomstige nieuwe telefoon.
Vragen
1. werkt een dual sim ook met verschillende providers?
2. is zo een dual sim adapter iets wat anders goed werkt ? En in welke telefoons?
Eisen en/of wens :
1. touchscreen (eis)
2. sync met computer/outlook/agenda etc (eis)
3. gps (een wens geen directe eis)
4.qwerty (een grote wens geen directe eis)
5. voldoende geheugen of uitbreidbaar.
6. vooral een stabiele telefoon die ik niet 1x in de maand hoef te resetten enzo.
Ik heb hiervoor toestellen van HTC en SE X1 gehad. En die bevielen altijd erg goed.
Maar met die (voor mij ) merkloze toestellen die ik zo op het inet vind weet ik niet wat goed en niet goed is. En waar allemaal op te letten.
Ik hoor graag tips/tricks etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 14:16 . Reden: toevoeging van vraag ]