Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-10 22:21
Ik vroeg mij af of meer mensen moeite hadden om van eindeloos online af te komen bij hi. De situatie is als volgt: Toen ik een poosje veel reisde leek het mij handig om eindeloos online te hebben, ik heb dit toen geactiveerd en gevraagd of ik dit kon deactiveren als ik wou, dit kon (dus niet icm met een abbonement, deze liep toen al).
Nu probeer ik al een jaar hopeloos eindeloos online stop te zetten. Ik heb inmiddels 4x met de klantenservice van hi gebeld, deze vermelden telkens dat het niet bij hun in het systeem staat dat ik eindeloos online heb, maar er wordt wel telkens 10 euro afgeschreven voor eindeloos online! Het is nu ook al 2x teruggestort, maar ik moet erachteraan blijven bellen, omdat zij hun zaken niet op orde hebben. As meer mensen hier last van hebben (of een goede manier vinden om hiervan af te komen) dan hoor ik dat graag, en anders moet ik maar eens afstappen van hi/kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even langs een Hi / KPN winkel gaan, misschien dat ze je daar verder kunnen helpen. Het administratie systeem van Hi werkt wel vaker niet goed is mijn ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:17
Nou naar de winkel hoef je zeker niet te gaan! Heb al 2 keer vaker problemen gehad met Hi en als je dan in de winkel komt zeggen ze "wij kunnen hier ook niks aan doen, hier heb je de telefoon voor klantenservice te bellen."

Zelf heb ik nu hetzelfde als jouw:
Had per ongeluk een vakantiebundel afgesloten (*101# = saldo, *106# is bundel). Had gebeld om van mijn vakantiebundel af tekomen maar dit konden hun niet, en ook het opzeggen via een smsje gaat niet. Zegt die gast gewoon doodleuk bel morgen nog maar een keer als ze die 10 euro hebben afgeschreven dan kunnen we dat weer terug zetten, gevolg is wel dat ik dan nog steeds aan mijn abbo vast zit, en elke maand opnieuw moet bellen. -.-'. Een dag later kreeg dus weer sms dat mijn tegoed ontoereikend was voor het afschrijven voor de bundel. Onderaan stond dat als je je wilde afmelden naar www.hi.nl/bundels moest gaan. Zoals je ziet is deze site er helemaal niet, echt weer een PRIMA service, zo ga je echt met je klanten om.

Zelf had ik het toch algezien bij Hi, (Bellen per minuut is 0,35!!!), en wat vaker al dingen gehad die niet echt lekker lopen, bijv gratis sms, krijg je 1000 smsjes maar de volgende maand sms je dan opeens voor 10cent.
En ben dus overgestapt naar Ben.

Dus wens je veel succes. Wordt denk ik zeer lastig want zitten echt stel prutsers achter de telefoon, of ze mogen niks dat kan natuurlijk ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Flexicon op 08-04-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flexicon schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:15:
Nou naar de winkel hoef je zeker niet te gaan! Heb al 2 keer vaker problemen gehad met Hi en als je dan in de winkel komt zeggen ze "wij kunnen hier ook niks aan doen, hier heb je de telefoon voor klantenservice te bellen."
Bij de winkel kunnen ze gewoon je abonnement bekijken en wijzigingen aanbrengen, die kunnen je dus waarschijnlijk wel meer informatie geven over de situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:06:
[...]

Bij de winkel kunnen ze gewoon je abonnement bekijken en wijzigingen aanbrengen, die kunnen je dus waarschijnlijk wel meer informatie geven over de situatie :)
En anders kunnen ze altijd de dealer helpdesk nog bellen, die kunnen het meeste wel regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
De Hi winkel is echt waardeloos inderdaad :') Laat ze maar 0800-0459 bellen, die kennen ze wel. Of laat ze anders in het KPN systeem bij 'Wijzigen' je nummer intikken en 'Hi Eindeloos Online' veranderen in 'Hi Soms Online'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Het kwam nu toevallig zo uit dat ik het abonnement kon laten verlengen, dit heb ik gedaan en daarbij expleciet aangegeven geen eindeloos online te willen. Ben benieuwd +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadownetwork schreef op zondag 11 april 2010 @ 18:35:
Het kwam nu toevallig zo uit dat ik het abonnement kon laten verlengen, dit heb ik gedaan en daarbij expleciet aangegeven geen eindeloos online te willen. Ben benieuwd +)
En dan blijf je nog bij je provider ook, de ultieme beloning! _O-
/me verhuist zodra zijn abo afgelopen is naar Vodafone.

Dat kost me over een abbo van 2 jaar 50 euro meer, en dan krijg je wel gewoon 3,6mbit zonder gedoe.. Hi is no more for me :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ja, ik heb mijn abbo over laten nemen door mijn moeder, die had nog een goedkope nodig, en ik een duurdere :P Ze kreeg daarbij een erg goed verlengaanbod (X10 voor €40 en dan hi voor 12,50 p/m voor 2 jaar) wat voor haar perfect was. Zelf wil ik wel graag naar vodafone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz heb precies hetzelfde probleem
heb ook al te vaak gebelt :S
morgen maar weer bellen lekker portie schelden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:05:
hmmz heb precies hetzelfde probleem
heb ook al te vaak gebelt :S
morgen maar weer bellen lekker portie schelden! :D
Dat heeft natuurlijk vrij weinig zin. Ga gewoon langs een KPN/Hi winkel of een andere winkel die officieel KPN en Hi abo's mag afsluiten. In het aansluitsysteem kunnen de verkopers met een paar klikken wijzigingen doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 11:22
thobe schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:20:
Dat heeft natuurlijk vrij weinig zin. Ga gewoon langs een KPN/Hi winkel of een andere winkel die officieel KPN en Hi abo's mag afsluiten. In het aansluitsysteem kunnen de verkopers met een paar klikken wijzigingen doorgeven.
Maar in principe geen databundels opheffen dus dat is vrij zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Zoals Skann zegt: Of laat ze anders in het KPN systeem bij 'Wijzigen' je nummer intikken en 'Hi Eindeloos Online' veranderen in 'Hi Soms Online'.

Volgens mij werkt dat gewoon? Maar als dat niet zo is dan heeft opbellen inderdaad meer zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 11:22
Theoretisch gezien werkt dat wel, maar dat hoort niet via de winkel te gaan. Dus de meeste (?) verkopers zullen dat ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 23:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica