Toon posts:

Hoever klok je jou Elsa MX?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijne nu op 200/200 draaien, is dit een beetje het maximale, of kun je er nog meer uithalen?

Verder, welke detonator drivers zijn gewoonweg de snelste/stabielste?

Verwijderd

Je kunt hem verder klokken als je de koeling aanpast, bijvoorbeeld een blue orbje erop. Heb zelf net ELSA GLADIAC GTS gekocht en ga van het weekend met blue orb and artic silver II aan de gang.:p

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de koeling dus standaard, er zit een groe heatsink op de core. ik heb veel airflow in mijn kast. 2 x 120mm intake en 2x 80mm + 2x 92mm outtake. daardoor koelt hij genoeg, bleu orb kan ik ook proberen, die heb ik thuis liggen, maar mijn vraag is eigenlijk hoever hebben jullie je mx geklokt? met de standaard koeling?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Mol wil vooral weten hoe vet het mem gaat , en niet hoe vet de core gaat , want die boeit niet zo , maar marcel, probeer het gewoon , de waardes (MEM) liggen iig tussen de 200 en 215 vaak zonder extra koeling, maar vaak hoor je ook verhalen dat mensen meer halen, dat zal dan wel, maar ik weet haast wel zeker dat ie dan wel eens foutjes maakt , maarja das moeilijk te controleren...

Verwijderd

Topicstarter
alles wat ik vraag is hoever jullie je mxjes geklokt hebben. meer niet!

Verwijderd

Mem: 210
Core: 210

Dit met een Leadtek GF2 MX DH Pro, zonder extra koeling. Zit standaard al een flinke heatsink op de core met een fannetje daarop.
Verder klokken heb ik nog niet geprobeerd.

Zit er overigens wel over te denken om heatsinkjes te kopen voor het geheugen.
Zal ik daar veel mee opschieten?

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:58
220/210

Gainward Twin GS

core loopt op 2.3V ipv standaard 2.0 en het geheugen standaard (voor de veiligheid op 210, hij kan ook op 220, waardoor 3DMark boven de 5800 uitkomt :)
Pagina: 1