My vodafone server probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 15:17
Hoi,

Mijn vodafone abbonement is sinds vandaag in gegaan.
Ik ben overgestap van T-mobile prepaid naar Vodafone sim only, wat een tijdje heeft geduurd.

Nu wil ik eigenlijk mijn sms en bel minuten op vragen via myvodafone, maar de site werkt steeds niet.
Ligt het nou aan mij of hebben ze dit vaker ( na een paar minuten googlen )

En hoe zijn jullie ervaringen hiermee? want ik wil echt erop letten dat ze me niet naaien met de rekeningen.

mvg Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07

job

My vodafone ligt vaker plat. Gewoon blijven proberen. Hier doet hij het wel, na een paar keer proberen en lang wachten.

De informatie die ze daar echter verstrekken is niet geweldig, je kan zien hoeveel er van je bundel nog over is.. en hoeveel je buiten je bundel hebt gebeld. Niets over de hoeveelheid smsjes en minuten die je hebt gebruikt.
Dat is ook op de rekening zo... je moet zelf de boel op tellen.

[ Voor 7% gewijzigd door job op 08-04-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
dit meen je niet, hij werkt nu...!
een probleem, hij zegt dat ik nog niet ben aangemeld.
Dus ik klik '(weer)' op de bevestigingsmail en daar zegt hij dat ik wel ben aangemeld.
waar slaat dit nu weer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Oké het heeft gewerkt na 5x inloggen etc,
nu heb ik mijn abbonement 2 dagen, ik heb vodafone scherp 225+
dat betekent 225 bel minuten + 200 sms ( 3,95 per maand )

Nu heb ik gekeken op myvodafone en naar mijn tegoed:
1. Alles staat door elkaar, de site is heel erg appart dus heb ik alles moeten kopieren en plakken in word voor een duidelijk overzicht.
2. Hij zegt dat mijn start tegoed 175 belminuten was ( terwijl het duidelijk 225 moet zijn ) en ik heb nog maar 139 sms over ( wat HELEMAAL niet kan )
3. Ik heb 1 minuut buiten mijn bundel gebeld; dit kan helemaal niet, want ik heb niet naar het buitenland gebeld etc,

waar slaat dit allemaal op? iedereen nog meer problemen met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
darkfujita schreef op zaterdag 10 april 2010 @ 19:44:
Oké het heeft gewerkt na 5x inloggen etc,
nu heb ik mijn abbonement 2 dagen, ik heb vodafone scherp 225+
dat betekent 225 bel minuten + 200 sms ( 3,95 per maand )

Nu heb ik gekeken op myvodafone en naar mijn tegoed:
1. Alles staat door elkaar, de site is heel erg appart dus heb ik alles moeten kopieren en plakken in word voor een duidelijk overzicht.
2. Hij zegt dat mijn start tegoed 175 belminuten was ( terwijl het duidelijk 225 moet zijn ) en ik heb nog maar 139 sms over ( wat HELEMAAL niet kan )
3. Ik heb 1 minuut buiten mijn bundel gebeld; dit kan helemaal niet, want ik heb niet naar het buitenland gebeld etc,

waar slaat dit allemaal op? iedereen nog meer problemen met vodafone?
Als vodafone abonnementen lopen van de 1e van de maand t/m de 30e/31e van de maand dan is het logisch dat, als je abo ingaat op de 10e, dat je dan 1/3e minder belminuten/smsjes hebt die maand. Logischerwijs betaal je de eerste maand dan ook alleen 2/3e van je abo bedrag. Kijk anders eind van de maand op je digitale factuuroverzicht of alles klopt en wat de exacte ingangsdatum is van je abonnement. Ook kun je dan zien wat die ene minuut is.

Houd er verder rekening mee dat my vodafone informatie vaak één dag oud is.

[ Voor 6% gewijzigd door OCTheEagle op 10-04-2010 19:51 . Reden: grammaticaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
Ah zo werkt dat dus, nee dan begrijp ik het wel!
ik had voor de zekerheid even 1200 gebeld ( ja, er zal dus 25 eurocent bij komen ) voor mijn beltegoed op te vragen en daar stond
u heeft nog 165 belminuten en 0 sms berichten. U heeft nog 139 sms tegoed.

Dus dat begreep ik ook niet helemaal, maar oké dan begrijp ik het wel.
Hoop dat het eindelijk goed is, want anders is het dus een lekkere naaistreek van vodafone.
Pagina: 1