[PW] suggestie video resolutie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Nu filmen er steeds beter uit gaat zien op je mobieltje. (neem een voorbeeld aan de Vivaz Pro van Sony Ericson) leek het mij een goed idee om ook de maximale video resolutie aan de Pricewatch specs toe te kunnen voegen.

wat jullie? goed idee?
Ik neem aan dat er snel meer HD videocamera's in mobieltjes zullen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Op het moment dat je minimaal vijf fabrikantsites kan laten zien waarbij het expliciet als specificatie bij een model vermeld staat, voegen we deze specificatie ook toe aan de PW. :)

Tot nu toe heb ik namelijk het idee dat dat vrij weinig tot niet gespecificeerd wordt.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
Kraan schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:34:
Op het moment dat je minimaal vijf fabrikantsites kan laten zien waarbij het expliciet als specificatie bij een model vermeld staat, voegen we deze specificatie ook toe aan de PW. :)

Tot nu toe heb ik namelijk het idee dat dat vrij weinig tot niet gespecificeerd wordt.
is toch juist een reden om deze specificatie toe te voegen? Dat loop je voor op al die andere bedrijven!

1. nokia (onder "video"
2. sony ericsson
3. google (onder camera & flash
4. apple
5. motorola (onder music en video

zo goed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Mmmm, had er niet 5 verwacht (hoewel ik die van de Vivaz niet zo kon vinden), maar deal is deal en dus is de spec toegevoegd. :)

En natuurlijk lopen we graag op iedereen voor, maar de gebruikers, de resellers en wij moeten natuurlijk wel de specificatie kunnen vinden voor hij ingevoerd kan worden, vandaar dat ik hier om vroeg.

Ik heb nu bij vier van de vijf hierboven genoemde modellen de spec ingevuld. Als iemand de specificatie bij een model onterecht niet ingevuld aantreft, wordt er natuurlijk wel verwacht dat hij/zij deze even aanvult! 8)

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Niet online
natuurlijk! Ik zet me graag in om specs te verbeteren als deze niet kloppen C:
super, bedankt!

misschien gaat deze wat te ver, maar: fps voor video ook als specificatie toevoegen?

[ Voor 33% gewijzigd door kywr op 09-04-2010 16:08 ]