Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik sta op een camping waar wifi is welke we gratis kunnen gebruiken .
Wie kan me helpen om mijn wl 173 in te stellen zodat ik dit gratis widi signaal kan binnen halen met mijn sitecom wl 173?
Ik kan dus de zender<wifi>niet bewerken dus in bridge mode zetten allebei gaat niet .

Groetjes Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:05:
ik sta op een camping waar wifi is welke we gratis kunnen gebruiken .
Wie kan me helpen om mijn wl 173 in te stellen zodat ik dit gratis wifi signaal kan binnen halen met mijn sitecom wl 173?
Ik kan dus de zender<wifi>niet bewerken dus in bridge mode zetten allebei gaat niet .

Groetjes Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Lekker vaag verhaal.....

Je hebt bridge mode helemaal niet nodig als het goed is. Waarschijnlijk wel een password voor toegang, heb je dat al achterhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat je denk ik zoekt is client bridge mode. Dan kan je de sitecom laten verbinden met een bestaand wifi netwerk en vervolgens de clients bedraad aansluiten.

Of jou router (eventueel met andere firmware) dat ondersteund kun je denk ik prima zelf opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschient ben ik niet al te duidelijk maar ben geen techneut vandaar.
Wat ik wil is de router verbinden met het wifi netwerk,als ik met de laptop op dit netwerk kom heb ik geen wachtwoord nodig of iets dergelijks .
Dus ik wil de router verbinden net als dat ik met de laptop verbind ,maar nu dus de router aan het wifi netwerk zodat ik met de laptop in kan loggen op mijn router en mijn dreambox wil ik ook met de router verbinden.
Ik hoop zo duidelijk te zijn .

Groetjes Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:24:
Misschient ben ik niet al te duidelijk maar ben geen techneut vandaar.
Wat ik wil is de router verbinden met het wifi netwerk,als ik met de laptop op dit netwerk kom heb ik geen wachtwoord nodig of iets dergelijks .
Dus ik wil de router verbinden net als dat ik met de laptop verbind ,maar nu dus de router aan het wifi netwerk zodat ik met de laptop in kan loggen op mijn router en mijn dreambox wil ik ook met de router verbinden.
Ik hoop zo duidelijk te zijn .

Groetjes Jaap
Ja, zie mijn bericht hierboven. Je bent op zoek naar een router die client bridge mode ondersteund.
Pagina: 1